Imusarjan kiristys momenttiin en saanut selvyyttä, kun kirjassa oli jostain mallinumerosta eteenpäin tiukempi momentti. Moottorista löytynyt numero ei kuitenkaan ollut sielläpäinkään mitä kirja kauppaili. Kiristin kuitenkin löyhemmän mukaan ja eihän noissa nyt suurta eroa olekkaan.
Venttileistäkin kantoi 6 kpl. Kaksi oli sitten jo 0,05 välyksellä

Koneen käyntiin saanti oli sitten jo työn ja tuskan takana. Vaikka sytytystä kuinka rukkaili niin tussahteli vain. Lopuksi otin vielä jakajan irti ja asentelin uudestaan sekä ajoitin. Ja kas kummaa konehan paukahti tulille. Oikein kirjaimellisesti. Aluksi jysähti putkessa ja sitten annettiin valomerkki kaasarista, mutta tämän jälkeen alkoi v4 hyrrätä.
Käyntiäänestä ainakin hävisi "suhina". Ilmeisesti ääni on johtunut kantavista venttiileistä. Samalla moottoriin tuli vähintään kaksin kertainen määrä koneja lisää.
Ennen remonttia 0-100 kesti huimat 28 sekuntia. nyt meni lievään ylämäkeen 18 sekuntiin.
No huomenna 60km koeajo lenkki momentti avain työpaikalle vieden. Toivotaan että kone ei merkkaa enää paikkojaan.