Terve kanssasaabistit.
Kaveri soitti ja sano et akkuy tyhjä voyagerista.
Minähän autan mulla on kaapelit.
Onko jotain asiaa joka pitää ottaa erityishuomioon kun antaa virtaa toiselle autolle? Lähinnä kysyn koska itse en ole ennen antanut apuja kun kaasarisaabista, en koskaan tällaisesta trionic 5 turbosta.
Eli mikä on idioottivarmin tapa jolla en riko omasta autosta mitään kun virtaa annan.
Joku sanoi, että omasta +navasta tyhjän akun +napaan, sekä omasta -navasta autettavan auton runkoon? pitääkö paikkaansa.
Lisäksi ymmärsin että kun olen kytkenyt kaapelit, annan oman auton käydä hetken, ja sitten sammuttaa oma moottori ja käynnistää autettava auto..??
onko ihan päin helvattaa??
Apukaapelikäynnistys
-
- "Aero"
Apukaapelikäynnistys
Sobrealimentación es la ostia.
-
- "Aero"
Re: Apukaapelikäynnistys
Eli nimenomaan niin että oma auto EI ole käynnissö kun toista autettavaa ponnistaa?
Sobrealimentación es la ostia.
Ellei voyageri sillä käynnisty, starttaa omasi ja nosta sen kierrokset noin 2000 rpm, se välillä helpottaa eikä homma rasita omaa akkuasikaan niin paljoa sit.uudestakaupungistasaab kirjoitti:Eli nimenomaan niin että oma auto EI ole käynnissö kun toista autettavaa ponnistaa?
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Justiinsa noin se menee.uudestakaupungistasaab kirjoitti:Terve kanssasaabistit.
Joku sanoi, että omasta +navasta tyhjän akun +napaan, sekä omasta -navasta autettavan auton runkoon? pitääkö paikkaansa.
Lisäksi ymmärsin että kun olen kytkenyt kaapelit, annan oman auton käydä hetken, ja sitten sammuttaa oma moottori ja käynnistää autettava auto..??
onko ihan päin helvattaa??
Kunhan vaan kaapeleita irroittaessa olet varovainen, ettei ne ota toisiinsa kiinni vielä silloin kun on toisessa akussa kiinni. Irroita ensin toinen johdoista molemmista akuista ja sitten toinen.
Saat muuten aika helposti tuotettua mukavan valoshown ja kohtuullisen monta sähköosaa hajotettua. Viime talvena tuli nimittäin vahingossa väsyneenä valaistua turhan kirkkaasti oman Nissanin konetilaa, sen jälkeen kun irrotin kaapelit kaverin pickupista

#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89