Niin, kun se konkka on ennen sitä vahvistimen hakkuria, syötetään siittä piikkien (bassojen) hetkellä sen vahvarin hakkurin häviöt ja sen konkan tarvii olla julmetun iso (se faradinen). Jos nykii sen vahvarin auki ja korjaa suunnitteluvirheen (=riittämätön virransuoto hakkurin jälkeen) lisäämällä sinne isommat konkat, pääsee pienemmillä konkilla ja sähköisessä mielessä järkevämmällä suorituksella. Lisäksi saattaa onnistua korjaamaan toisenkin suunnitteluvirheen, eli suhteessa pääteasteeseen liian laiskan hakkurin, jos moinen moka on vahvariin eksynyt (tää lie harvinaisempaa kuin tuo eka).Jorppe kirjoitti:Selitätkö uudestaan tämän? Kun mulla meni nyt vähän ohitte. On mulla kondensaattori hommattu, ihan perusmallin yhden faradin pötkö... Kuka hullu ysikutoseen rupee mitään blingiä laittamaan...?ei ole siis mitään "All show, no go" tuning-autoa tarkoitus tehdä.
Eli suomeksi, jos se vahvistin on tehty oikein, se ei tarvi sitä faradista konkkaa eteensä. Jos taasen ei, on teknisesti järkevämpää korjata vahvarin suunnittelumoka kuin lisätä se konkka. Se faradinen konkka puolestaan on helpompi ja muodikkaampi, eikä romuta vahvarin takuuta.