Oletteko ostaneet tuon HD kennon vaiko sen tavallisen? HD on 2mm paksumpi ja hinta näkyi olevan hassusti HD 117e ja tav. 130e (siis lista hinta nissen kennoille)Oulun Tarviketorilla oli tuota valeon tavallista 80e hintaan (alennuksineen). Motonetissa näytti olevan 88e mutta en tiedä kumpi malli ja kenen valmistamana. Puhallinta en aatellut vaihtaa paitsi jos siellä näkyy jotain hälyttävää. Onko jollain kuvaa tuosta puhaltimesta (siis itse moottorista)?
V-M
Lämppärin kennosta?
Lämppärin kennosta?
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Lämppärin kennosta?
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... nmotor.jpgV-M kirjoitti:Onko jollain kuvaa tuosta puhaltimesta (siis itse moottorista)?
http://www.thesaabsite.com/shop/catimages/9000ca2.jpg
http://www.saabsite.com/9000/9000cabinfan.htm
Kennonvalintakeskustelua löytyy hakutoiminnolla, mm.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=2977
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 164
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
- Paikkakunta: Hamina
http://klyyti.50megs.com/Uusi%20lmpprin ... ottori.jpg
http://klyyti.50megs.com/Vanha%20lmpprin%20moottori.jpg
http://klyyti.50megs.com/Vanha%20lmpprin%20moottori.jpg
#2005,
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
Nissens-kenno on tuon linkittämäni keskustelun ja http://www.nissens.dk/new/katalog/main_kata_uk.asp mukaan muovipäätyinen kuparikenno.V-M kirjoitti:Tuo Valeo oli ainakin alumiinia. Onko tuo nissen sitten kuparinen? HD vaiko tav. Se ei käynyt selville tuosta edellisestä keskustelusta?V-M
Nissens-sivujen mukaan 35 mm paksu kenno menee uusimpiin tonnareihin (10/93) alkaen, ja Motonet ja Nissens antaa tuolle Saabin numeroksi 4070728, Motonet-numero 30-8554.
Vastaavasti Nissens-sivut tarjoaa 33 mm paksua kennoa vanhoihin tonnareihin, Motonetin ja Nissensin mukaan Saabin numero 7496441, Motonet-numero 30-8546.
Merkittävämpänä erona noissa taitaa olla letkulähtöjen halkaisijat (motonetin mukaan 18 mm / 24 mm), eikä kahden millin paksuusero kennossa tai päädyissä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
- Paikkakunta: Tikkakoski