Eli: toinen takaiskari vuotanut hienon lätäkön...iskarit luonnollisesti vaihtoon, mutta mitä muuta samalla kannattaa vaihtaa/tsekkauttaa...
auto on erittäin uraherkkä ja kampeaa oikealle..lisäksi kovasti ohjatessa kaistan laidasta laitaan tuntuu kun koko paska lähtisi käsistä...
noita pusliahan siellä on se miljoona, mitkä näistä kriittisimmät ja usein rikki?
iskarisuosituksia otetaan vastaan, hifistelyiskarit poissa laskuissa...
Ajo-ominaisuudet kuin wanhassa corollassa
Ajo-ominaisuudet kuin wanhassa corollassa
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Ajo-ominaisuudet kuin wanhassa corollassa
Mitkä tahansa uudet iskarit ovat paremmat kuin rikkinäinen. Vähiten hifistelevä vaihtoehto on katsoa jostain Motonetista halvimmat ja vaihtaa sellaiset kummallekin puolelle.
Tarkistuta (taka)pyörien aurauskulmat/suuntaus, se lienee yleisin syy tuohon epämääräiseen ohjaustuntumaan. Toki puslatkin kannattaa tarkistaa/vaihtaa mutta tästä ei kannata tinkiä.
Tarkistuta (taka)pyörien aurauskulmat/suuntaus, se lienee yleisin syy tuohon epämääräiseen ohjaustuntumaan. Toki puslatkin kannattaa tarkistaa/vaihtaa mutta tästä ei kannata tinkiä.
Re: Ajo-ominaisuudet kuin wanhassa corollassa
Monroe Reflexit ovat ihan hyvät iskarit ja ainakin täälläpäin sai hankittua AD- liikkeestä edulliseen hintaan!
Takapään puslat kannattaa tarkistaa ettei ole väljät ja jos löytyy väljyyttä niin Motonet myy pyynnöstäni myyntiohjelmaan otetut alkuperäislaatua olevat pallonivelet 18-2315 Lemförder tai TRW reilun 30€ kappalehintaan. Nämä vaihtoehtona Saabin tiskiltä saataville.
Ja pyörien suuntauksen tarkistus ja yleensä säätö tietysti.
Takapään puslat kannattaa tarkistaa ettei ole väljät ja jos löytyy väljyyttä niin Motonet myy pyynnöstäni myyntiohjelmaan otetut alkuperäislaatua olevat pallonivelet 18-2315 Lemförder tai TRW reilun 30€ kappalehintaan. Nämä vaihtoehtona Saabin tiskiltä saataville.
Ja pyörien suuntauksen tarkistus ja yleensä säätö tietysti.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.