Minun Saapi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
SiipiSaapi
"Aero"

Minun Saapi

Viesti Kirjoittaja SiipiSaapi »

EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
KAPU2
"Hölösuu"

Re: Minun Saapi

Viesti Kirjoittaja KAPU2 »

Niin no.. kuvia ei voi katsoa jos ei rekisteröidy tuonne sivulle. Joten suuremman suosion saanet jos laitat ne tänne näkyviin?
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
SiipiSaapi
"Aero"

KAPU2 kirjoitti:Niin no.. kuvia ei voi katsoa jos ei rekisteröidy tuonne sivulle. Joten suuremman suosion saanet jos laitat ne tänne näkyviin?
Eikös kaikki Suomen :saab: istit ole myös saablinkin jäseniä :o

Omien tiedostojen linkittäminen ei onnistu clubin forumille, eikä kiinnosta linkitellä jollekin kuva sivuille. :(
EX rides: 9-5 Aero,VW Golf GTi,BMW M3,VW Golf GL,Renault Clio Sport,Toyota Celica 18R-G Twin-cam,Toyota Corolla DX
Saab.96
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

SiipiSaapi kirjoitti:
KAPU2 kirjoitti:Niin no.. kuvia ei voi katsoa jos ei rekisteröidy tuonne sivulle. Joten suuremman suosion saanet jos laitat ne tänne näkyviin?
Eikös kaikki Suomen :saab: istit ole myös saablinkin jäseniä :o

Omien tiedostojen linkittäminen ei onnistu clubin forumille, eikä kiinnosta linkitellä jollekin kuva sivuille. :(
MIkä on saablink?
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
core2
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja core2 »

Saab.96 kirjoitti: MIkä on saablink?
Eiköhän se ole tämä: http://www.saablink.net/
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Saab.96
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

core2 kirjoitti:
Saab.96 kirjoitti: MIkä on saablink?
Eiköhän se ole tämä: http://www.saablink.net/
Noniin kirjoitellaan sitte sielläkin....
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
core2
"Hölösuu"

georgahti kirjoitti:tää meni ooteeks jo alusta asti, joten ihan vain lisään, että jos kuva ei näy suoraan täällä, niin on lähestulkoon turha linkitellä. jos kaikki rekisteröityis kaikille sivuille, joille kaikki muut on rekisteröityny täytys pitää aika monta salasanaa, ettei ylläpito pääse ronkkimaan muita tietojasi muilta sivustoilta..

eikä tämä nyt ole piikki tännepäin, mutta kuten pehmohiiri (mickeysoft) tietää windowsin salasanasi, niin tietää se luultavasti paljon muutakin. kuten minun saappiklupin ssanan.
Niin, että mitä ajat takaa tällä?
Sitäkö ettei kannata liittyä oikeastaan millekkään sivustolle ku mikki tietää salasanasi aina?
georgahti kirjoitti:joten ihan vain lisään, että jos kuva ei näy suoraan täällä, niin on lähestulkoon turha linkitellä
Yks jutska selkeäksi on paljon parempi jos pystyy linkittämään johonkin kuvaan, koska se vie sivustolla paljon pienemmän tilan kuin kuvat ja liitteet, siis mieluummin url:änä kuin img:nä eikä liitteinä lainkaan on varmaankin sivuston ylläpidon toivomus.
SiipiSaapi
"Aero"

aero
-

Viesti Kirjoittaja aero »

core2 kirjoitti:Yks jutska selkeäksi on paljon parempi jos pystyy linkittämään johonkin kuvaan, koska se vie sivustolla paljon pienemmän tilan kuin kuvat ja liitteet, siis mieluummin url:änä kuin img:nä eikä liitteinä lainkaan on varmaankin sivuston ylläpidon toivomus.
Merkkijono IMG vie muuten tasan yhtä paljon bittejä foorumipalvelimelta kuin merkkijono URL, eli URL:n käyttö IMG:n sijasta ei säästä foorumilta tippaakaan tilaa. Sivu toki latautuu hieman nopeammin, kun kuvat pitää erikseen klikata auki.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
core2
"Hölösuu"

Jos käytät img tageja [img]http://[/img] niin ne sisältävät sen kuvan joka avautuu suoraan tälle sivulle, ja jos kuvan koko esim. 600x480 niin täähomma ottaa enemmän tilaa kuin [url]http://osoite, josta kuvan löytää, avattuna[/url] koska kuvaa ei liitetä tälle sivulle.
aero
-

Fyysisesti ruudulla kyllä, foorumin ylläpitäjille se ei merkitse yhtään ainoata bittiä (paitsi itte surffatessa). Ainoa ero on, että URL pitää liksauttaa itse auki (toki silloin saa helpolla valita, mitä latautuu ja mitä ei, IMG:n kanssa tämä vaatii, että kieltää selainta lataamasta kuvia automaattisesti).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
core2
"Hölösuu"

Hyvä, voisitko tulla selvittämään miksi meidän (jossa olen yksi kolmesta omistajasta) phpBB powered sivusto tykkää nypätä enemmän jos käytetään kuvia liitettynä eikä vaan URL:ää. Suncometkaan ei osaa selittää mikä pielessä.
Sivusto on tänään samanlaisella pohjalla kuin tämäkin.

Nyt suunnittelemme tehdä jotain joka auttaa, aiomme siirtyä Joomla –julkaisujärjestelmän pohjan käyttämiseen.
aero
-

Jos teillä ympätään kuvia sinne foorumipalvelimelle, niin tottakai ne vie tilaa. Täällä ei ympätä, vaan se kuva haetaan sieltä osoitteesta, joka IMG-tagille annetaan. Jos teilläkään ei haeta/siirretä/tms kuvia foorumipalvelimelle, niin teillä on joku paha konffivika.
-Agentti Tuplanolla
core2
"Hölösuu"

aero kirjoitti:Jos teillä ympätään kuvia sinne foorumipalvelimelle, niin tottakai ne vie tilaa. Täällä ei ympätä, vaan se kuva haetaan sieltä osoitteesta, joka IMG-tagille annetaan. Jos teilläkään ei haeta/siirretä/tms kuvia foorumipalvelimelle, niin teillä on joku paha konffivika.
Vika ja vika sen tiedämme, mutta mitäs teet kun ei edes palvelun tarjoaja tiedä eikä löydä mikä mättää, missä?
Ainoa jonka he näkevät on, että enemmän tilaa häipyy Img tageja käytettäessä, ei paljoa, mutta kuitenkin.
Asetukset näyttävät olevan oikein.
Vastaa Viestiin