Olisiko kenelläkään räjäytyskuvaa pelkääjänpuolen etupenkin siirron lukitusmekanismista? On päässyt kyseinen penkki jumahtamaan paikoilleen ja ei meinaa siten millään hahmottaa vikaa. Kyseessä kun on vielä se 2 ovinen (9-3 vm 98 ) niin vaikeuttaa hiukkasen matkustajien elämää.
Kiitokset avustanne jo etukäteen
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"
hola, mahouney
Nyt on paska saka kaynyt.. Lappari paskana ja ainoa kontakti ulkomaailmaan on taa hotellin kone.. Mutta hengissa ollaan ja tassa juurikin toihin lahdossa. jokos alkaa suapi oleen kasassa. loytyko vika siita penkista?
Hitto taa on rankkaa.. pitais hengissa selvita eika oikein taalakaan ehdi nukkumaan.. pista tekstaria ja ilmoittele itsestas. Lauantaina honkkariin hakeen kameroita eli katsotaan mita sielta loytyy..
TOmi
****************************************
'Saabismi on sairautta,
mutta ei sitä muiden vikojen seasta edes huomaa!'
NG900 T 185 hb
Mahtaako siellä välissä olla tosiaankin jotain möhnää? Tosi hanakala sinne väliin on kurkkia. Jos on tarvetta voin pistää tulemaan penkin irroitusohjeen.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
juu-u sitä penkkiä on ihmetelty parikin kertaa. Se on siinä suhteessa vielä ikäväsi jumissa, ettei pääse etupuolen kiinityspultteihinkaan kiinni millään avaimella. Jos sinulta jotain ohjetta löytyisi niin hienoa se olisi, ei viitsisi ihan arvaus metodilla lähteä purkamaan
Vaikuttaa siltä, että välissä olisi jotain sillä nostovipua liikuteltaessa molemmat kynnet näyttäisivät nousevan normaalisti.
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"