ng 900 kytkimen työsylinteri
ng 900 kytkimen työsylinteri
Noniin eli tein topicin tänne näin.. eipä löytynyt procarservicestäkään oikeata.. toivottavasti te saapistit löytäisitte mulle oikean työsylinterin.. tätä siis ollaan todellakin metsästetty jo toista viikkoa !
Vaihdelaatikon tyyppikilvestä napattu tälläiset numerosarjat:
S3851
NO8533
FC5550T
J=3,82
Edit: kuvat lisätty
Vaihdelaatikon tyyppikilvestä napattu tälläiset numerosarjat:
S3851
NO8533
FC5550T
J=3,82
Edit: kuvat lisätty
Viimeksi muokannut Janne_, Pe Loka 08, 2010 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
Kahta eri vaihtoehtoa tyrkytti PCS, kumpikaan ei vaan sopinut..
Tää oli ensimmäinen, muuten kaikki samanlailla mutta korkeus täysin eri:
Seuraava oli muuten samanlainen, korkeus täsmäsi mutta stefan koko ei ollut oikea, ei mennyt kytkinakselille:
Tää oli ensimmäinen, muuten kaikki samanlailla mutta korkeus täysin eri:
Seuraava oli muuten samanlainen, korkeus täsmäsi mutta stefan koko ei ollut oikea, ei mennyt kytkinakselille:
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
Eikö tuo omasi ole Sensonicin työsylinteri?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
Jaa-a.. en ainakaan itse tiedä.. tietäisi ees auton historiaa vähän että mitä ollaan tehty..ng900aero kirjoitti:Eikö tuo omasi ole Sensonicin työsylinteri?
E: jos joku vähääkään tietää onko toi Sensonicin niin viestiä tähän topickiin, ois kiva löytää oikea osa vihdoin.
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
tulipa mieleeni ei kait vaan sun saabi ole entinen sensonik joka olisi muutettu tavalliselle neste kytkimelle
jaha toiset ehti ensin
itelläni ainakin on ex sensonic loota paikoillaan
ja siinä on erillainen työsylinteri kun vertaa tavalliseen laatikkoon
laitappa lähi kuvaa laatikosta
auton akun takapuolelta ja sulakerasian välistä
toinen vaihtoehto että otappas pois hanskalokero ja kato löytyykö ylimääräistä pitkää liitintä (saman näköinen kuin moottorin ohjaus yksikössä)
siihen olisi pitänyt rakennella "hyppylankoja"
liitin sijaitsee lähes keskellä apparin jalkotilaa lokeron takana
jaha toiset ehti ensin
itelläni ainakin on ex sensonic loota paikoillaan
ja siinä on erillainen työsylinteri kun vertaa tavalliseen laatikkoon
laitappa lähi kuvaa laatikosta
auton akun takapuolelta ja sulakerasian välistä
toinen vaihtoehto että otappas pois hanskalokero ja kato löytyykö ylimääräistä pitkää liitintä (saman näköinen kuin moottorin ohjaus yksikössä)
siihen olisi pitänyt rakennella "hyppylankoja"
liitin sijaitsee lähes keskellä apparin jalkotilaa lokeron takana
Viimeksi muokannut jusa_71, Pe Loka 08, 2010 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
kaikki on mahdollista.. auton ostin pienestä autoliikkeestä ja ei tiennyt auton historiaa tarkemmin.. :/ tää on kyl ollut semmonen mysteeri, osaatteko kuvien perusteella sanoa onko toi sensonic mallin työsylinteri vai joku muujusa_71 kirjoitti:tulipa mieleeni ei kait vaan sun saabi ole entinen sensonik joka olisi muutettu tavalliselle neste kytkimelle
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
katoppa sitä boksia tarkemmin onko siinä teksti saab 4491577
tuliko tohon työ sylinteriin metallinen putki jossa oli liitos laatikon ulkopuolella
onko tohon työsylinteriin laitettu minkään laisia numerosarjoja tai tekstiä
tuliko tohon työ sylinteriin metallinen putki jossa oli liitos laatikon ulkopuolella
onko tohon työsylinteriin laitettu minkään laisia numerosarjoja tai tekstiä
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
Kumpaakaan sylinteriin ei tullut tuota metalliputkea.. pitää tsekata toi boksi.jusa_71 kirjoitti:katoppa sitä boksia tarkemmin onko siinä teksti saab 4491577
tuliko tohon työ sylinteriin metallinen putki jossa oli liitos laatikon ulkopuolella
onko tohon työsylinteriin laitettu minkään laisia numerosarjoja tai tekstiä
ja vanhassa työsylkässä ei lue mitään. ja tuossa pcs:än toisessa lähettämässä työsylinterissä on numerosarja 511387 ja toisella puolella S3C
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
tarkoitin vanhaa sylinteriä joka oli paikoillaan
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
kyllä juurikin näin, pieni pätkä metalliputkea työsylinteriltä laatikon kylkeen jossa liitos ja sitten lähteekin kumiputki säiliölle! ratkasiko tämä jotain ?jusa_71 kirjoitti:tarkoitin vanhaa sylinteriä joka oli paikoillaan
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
kumiputken pitäs muuttua kupariputkeksi (maalattu vihreäksi yleensä) ja mennä poljin sylinteriin ja sieltä menee vasta letku säiliölle
muistatko onko lootan päällä sellainen tötterö oikeessa laidassa päältä katsottaessa
(vaihde asento anturi)
muistatko onko lootan päällä sellainen tötterö oikeessa laidassa päältä katsottaessa
(vaihde asento anturi)
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
En kyllä muista yhtään onko tuollaista tötteröä oikeessa laidassa.. ja noin se menee miten sanoit, kupariputki ainakin vihreä mulla.jusa_71 kirjoitti:kumiputken pitäs muuttua kupariputkeksi (maalattu vihreäksi yleensä) ja mennä poljin sylinteriin ja sieltä menee vasta letku säiliölle
muistatko onko lootan päällä sellainen tötterö oikeessa laidassa päältä katsottaessa
(vaihde asento anturi)
E: voisiko tämä siis olla Sensonic-mallin työsylinteri, jos mun auto on muutettu?
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
hyvin pitkälti alkaa vaikuttamaan siltä että on.
mutta tarkista vielä se boksi joka on siellä jalko tilassa. onko numero sarja sama jonka annoin
moottorin ohjaus on oikeessa laidassa alhaalla sensonikin boksi keskellä jalkotilaa noin puolessa välissä
tosin mulla sitä ei ole kun otin sen pois kokonaan kun sitä ei enään tarvitse mihinkään
enään
mutta tarkista vielä se boksi joka on siellä jalko tilassa. onko numero sarja sama jonka annoin
moottorin ohjaus on oikeessa laidassa alhaalla sensonikin boksi keskellä jalkotilaa noin puolessa välissä
tosin mulla sitä ei ole kun otin sen pois kokonaan kun sitä ei enään tarvitse mihinkään
enään
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
selvä, tää pitää kyl varmistaa että on todellakin sensonicin työsylinteri tää mun, koska PCS ilmoitti että sitä ei enään sitten pysty palauttamaan..jusa_71 kirjoitti:hyvin pitkälti alkaa vaikuttamaan siltä että on.
mutta tarkista vielä se boksi joka on siellä jalko tilassa. onko numero sarja sama jonka annoin
moottorin ohjaus on oikeessa laidassa alhaalla sensonikin boksi keskellä jalkotilaa noin puolessa välissä
tosin mulla sitä ei ole kun otin sen pois kokonaan kun sitä ei enään tarvitse mihinkään
enään
Saab NG900 96' 2.0t
Re: ng 900 kytkimen työsylinteri
mittaa vanhasta sylinteristä reijän koko (mistä akseli menee läpi)
sylinterin ulko/sisä halkaisia
kiinnitys reikien etäisyydet toisistaan
ja kaikki muut vastaavat mitat ja anna ne osan myyjälle ja sano että tällainen
mutta kato tosiaan sen boksin numerot jos sellainen siellä on
sylinterin ulko/sisä halkaisia
kiinnitys reikien etäisyydet toisistaan
ja kaikki muut vastaavat mitat ja anna ne osan myyjälle ja sano että tällainen
mutta kato tosiaan sen boksin numerot jos sellainen siellä on
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131