
Kone melko kylmä, öljytikun & -korkin poistolla tulee ihan kunnolla pakokaasua?? täyttöaukosta ? Vai tuleeko sieltä normaalisti kaasua/höyryä, ei ole tullut aiemmin irroiteltua koneen käydessä ...
Jäähdytysnestettä katosi välillä, nyt taas viimeiset 700 km ei ole kadonnut lainkaan, ihme juttu ? Paisuntasäiliön korkki on nyt ollut tiukasti kiinni. Onkohan jäähdytyskorkin kireydellä mitään vaikutusta, kokemuksia kun kansipahvi on ollut loppumaisillaan ? Pääseeköhän haukkaamaan helpommin ilmaa kun on löysemmällä ja imaisemaan nestettä sitten pakotilaan, jos on vasta pieni reikä kansipahvissa ?
Tulpat oli kaikki samanvärisiä, samoin mäntien päät sen verran kuin näkyi. Männissä kaikissa oli pientä karstaisuutta.
Rintapellistä/sisäliittimistä/vesipumpusta ei vettä näy vuotavan, eikä tule mitään läikkää auton alle. Pakoputkesta ei juurikaan tule vettä, joskus muutama pisara kun auto on kylmä, mahtuu kondenssivedenkin piikkiin ? Mitään kunnon harmaata savupilveä ei saa vielä aikaiseksi, sellaisen sain vanhalla saabilla kone kylmänä ennenkuin rikkinäinen kansipahvi vaihdettiin

Onko paras arvaus kannentiiviste vai mikä ? Tietääkö ketään Turun seudulta edullista pajaa vai pitäisikö kohta (jos hajoaa) ajaa autojen hautausmaalle ?
Kilometrejä runsas 400 tkm, 2.0t kone.