Ohjaustehostin tuplikseen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Re: Ohjaustehostin tuplikseen

Viesti Kirjoittaja toms »

Mulla sama vika. 100 mittarissa niin monet eri navit näyttää 104-106 , riippuu rengastuksesta. Ei haittaa itteäni ainakaan.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Avatar
HEV
"Hölösuu"
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Elo 18, 2009 10:07
Paikkakunta: Hki

Re: Ohjaustehostin tuplikseen

Viesti Kirjoittaja HEV »

jus kirjoitti:H-moottorilliseen 99:iin ei ole ollut tehostinta alkuperäisvarusteena eikä lisävarusteena.

Rintapeltiin pitää saada tila tehostinpumpulle menevää hihnaa ja tehostimen venttiilipesää varten. Vetarintunnelien viereen pitää rakentaa kiinnikkeet tehostetun ohjausvaihteen kiinnitystä varten.
Kerran on ollut 99 GLE:stä purettu ohjausvaihde autotallin lattialla valmiina menossa 79-mallin GLs:ään, mutta kun kiinnitykset olivat aivan eri suuntaan ja tosiaan rintapelti olisi pitänyt vaihtaa tai muuttaa, projektista luovuttiin vähin äänin.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Vastaa Viestiin