Ainakin ihan vakiokoneen tehot, enkä muutenkaan mitään "Hirschiä" tuossa kyllä huomannu, mutta sehän nyt ei meikäläisen puusilmällä ole mikään ihme...?
Edit: eiku oli siellä keskellä jotain saksankielen konsonantti-oksennusta mainittu Hirsch-moottorinohjaus 260hv...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Noistahan otetaan jo aika paljon irti vakionakin. Kuinka paljon voi repiä enemmän uhraamatta luotettavuutta?
Jos og 2.0t femma kestää 220hv/360nm vakioraudalla (garrettihan tuosta nyt voi vähän ottaa itseensä aikaisemmin mutta nehän nyt hajoaa muutenkin) ja turbon+putkiston vaihtamalla 280hv/400nm luotettavuuden kärsimättä niin eiköhän noista uusistakin kohta oteta prosentuaalisesti yhtä paljon lisää tehoa irti.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
Maikki kirjoitti:Jos og 2.0t femma kestää 220hv/360nm vakioraudalla (garrettihan tuosta nyt voi vähän ottaa itseensä aikaisemmin mutta nehän nyt hajoaa muutenkin) ja turbon+putkiston vaihtamalla 280hv/400nm luotettavuuden kärsimättä niin eiköhän noista uusistakin kohta oteta prosentuaalisesti yhtä paljon lisää tehoa irti.
Ehkä päivän paras:
Turbon ja putkiston vaihtamalla saadaan 2.0T:stä 410hv ja vieläpä luotettavuuden kärsimättä
Siis ooppelin alumiinilohkosta 410hv kun samantilavuuksisesta saapin pataraudasta saa 280, ei helv... Ja pelkällä softalla 320hv. Ei sitä (luotettavuuden kärsimättä) lisättävissä olevaa tehoa voi suhteuttaa vakiona irti saatavaan tehoon. Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
Trollhatten kirjoitti:Siis ooppelin alumiinilohkosta 410hv kun samantilavuuksisesta saapin pataraudasta saa 280, ei helv... Ja pelkällä softalla 320hv. Ei sitä (luotettavuuden kärsimättä) lisättävissä olevaa tehoa voi suhteuttaa vakiona irti saatavaan tehoon. Bugatti Veyronissa on vakiona 1001hv, saisikohan siitä turbot ja putkiston vaihtamalla 1868hv?
Miksei? Kokeile vaihtaa bugattiin turbot ja putkisto
2.3i-16 kirjoitti:Onhan tuota moottoria nähty samana esim. Opel GT:ssä, joka puskee vakiona sen 260hp. Lisätietoja voi kaivella Opelin koodeilla A20NHT/Z20NHH ja GM:n perusmoottorin koodilla L850. GM:n performance guide kyseiselle moottorille kertoo, ettei kannelle, jakopäälle saati alakerralle ole tarvetta tehdä muutoksia ennen noin 400 hevosen tehotasoa.
Automaattilaatikko kestää vääntöä valmistajansa mukaan 450Nm, tuon 2.0T:n yhteydessä pelkällä lastullakin kutitellaan noita lukemia. Eräs jossain määrin tunnettu Opel-paja lupaa Insignialle samalla moottorilla lastutettuna 305hp/500Nm lukemia.