Näin siinä sitten kävi...
Re: Näin siinä sitten kävi...
Kiitosta vain.
Nastarenkaat meille tulee. Nokialaiset seiskat varasin KM Däckiltä. Ajoa tulee todella paljon syrjä/sivuteillä ja pohjoisessa (siis Lapissa) ajellaan tuon tuostakin, joten kaikki pito mitä on tarjolla, otetaan vastaan. Ei ollut Bridgen Noranza 2 malliin eroa kuin alle 80€ / sarja. Tosin nuo Noranzat on kyllä myös hyvät. Sellaiset mulla oli Subarussa ja hyvin ne pelitti joka kelissä. Eikä mitenkään erityisen meluisat olleet.
Melu on mulle kyllä ihan yks ja sama. Auto on sen verran kuitenkin hiljainen, ettei ne rengasäänet ihan älyttömiä kuulu. Volisee minkä volisee, korva tottuu siihen hyvin pian.
Kesärenkaiksi pitää tosissaan harkita edellä mainittua, että laittais eteen kapeammat. Sube kun ei vedellyt yhtään niin tuntuu aikamoiselta nuo 235:t. Hakee uria todella rajusti.
Tri-Lo, sama auto! Ei uudesta häpeä, hinta vain ei ole ollut kohdallaan.
Nastarenkaat meille tulee. Nokialaiset seiskat varasin KM Däckiltä. Ajoa tulee todella paljon syrjä/sivuteillä ja pohjoisessa (siis Lapissa) ajellaan tuon tuostakin, joten kaikki pito mitä on tarjolla, otetaan vastaan. Ei ollut Bridgen Noranza 2 malliin eroa kuin alle 80€ / sarja. Tosin nuo Noranzat on kyllä myös hyvät. Sellaiset mulla oli Subarussa ja hyvin ne pelitti joka kelissä. Eikä mitenkään erityisen meluisat olleet.
Melu on mulle kyllä ihan yks ja sama. Auto on sen verran kuitenkin hiljainen, ettei ne rengasäänet ihan älyttömiä kuulu. Volisee minkä volisee, korva tottuu siihen hyvin pian.
Kesärenkaiksi pitää tosissaan harkita edellä mainittua, että laittais eteen kapeammat. Sube kun ei vedellyt yhtään niin tuntuu aikamoiselta nuo 235:t. Hakee uria todella rajusti.
Tri-Lo, sama auto! Ei uudesta häpeä, hinta vain ei ole ollut kohdallaan.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: Näin siinä sitten kävi...
Komia pirssi! ..ihan käy kateeksi.
Itsellä kun on autokuume niin olen katellut Saksasta just TTID Aeroja. Tullin sivulta en ole vain löytänyt yhtään 132kW:sta tullattuna. Eli on tuo tullin siivu vähän epäselvää. Toki sen pystyis arvioimaan mikäli tietäis mikä on yleinen myyntihinta Suomessa. Pitää tätä aihetta tarkastella toisessa topicissa.
Itsellä kun on autokuume niin olen katellut Saksasta just TTID Aeroja. Tullin sivulta en ole vain löytänyt yhtään 132kW:sta tullattuna. Eli on tuo tullin siivu vähän epäselvää. Toki sen pystyis arvioimaan mikäli tietäis mikä on yleinen myyntihinta Suomessa. Pitää tätä aihetta tarkastella toisessa topicissa.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Re: Näin siinä sitten kävi...
No sitten olen itsekkin istuskellut tuossa. Joskus vuosi takaperin, kun käytiin yhtä 9-5 kattomassa siellä.Tri-Lo kirjoitti:No katos, ja tämähän on se Arton Autossa jo vuosia seisonut automaatti eikö vaan? Oli mulla kokeilussa silloin aikoja sitten(faija siellä töissä silloin) ja Nikke_M pääsi sitä myös kokeilemaan tuolloin. (Joka nykyään itsekin ajaa TTiD Aerolla )
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Näin siinä sitten kävi...
Ei niin. Ja kun mietin niin taitaa olla aika tarkkaan 2 vuotta siitä kun tuo oli kokeilussa, just tähän vuodenaikaan. Ja tuollahan tuo on ollut ikäänkuin museoituna siitä lähtien, listan kalleimpana. Hyvä että vihdoin pääsi elämäänsä aloittamaan, niinsanotusti, ja hyviin käsiin. Taisi muuten olla aika ensimmäisiä TTiD:jä tuo(kin), eikö?Marko A kirjoitti:
Tri-Lo, sama auto! Ei uudesta häpeä, hinta vain ei ole ollut kohdallaan.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 151
- Liittynyt: Ke Touko 19, 2004 17:55
- Paikkakunta: Raahe
Re: Näin siinä sitten kävi...
Tervetuloa takaisin kahden Saabin loukkuun
EX: 9-3 SC 1.9 TIDS Vector (updated)
EX: og 900s (updated)
#3046
EX: og 900s (updated)
#3046
Re: Näin siinä sitten kävi...
No niinhän se kävi. Tosin ei tullut yllätyksenä!
Lieneekö ollut taas lumipyry Raahessa, Markolla kun on tapana vaihtaa auto niin ettei naapuri huomaa..
Lieneekö ollut taas lumipyry Raahessa, Markolla kun on tapana vaihtaa auto niin ettei naapuri huomaa..
Re: Näin siinä sitten kävi...
...Olin niin ovela, että ostin lähes samanvärisen ettei kukaan huomaa. Pidän keulaa seinäänpäin pihalla, ettei nappurissa hoksata skoopin puuttumista konepellistä. Muutenhan noita kahta ei juuri erota toisistaan.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Näin siinä sitten kävi...
Näinhän se on, ei saabista, eikä saabismista pääse pakoon kun tarpeeksi niillä ajaa. Itselle käynyt samalla aina auton vaihdossa, vaikka on pitänyt kokeilla muitakin merkkejä, kuitenkin se saabi on aina tuntunut parhaalta kokonaisuudelta. Onneksi olkoon sinne Raahen suuntaa, hyvä valinta. Olen itsekkin ihmetellyt tuon yksilön todella kovaa hintapyyntöä, auto vanhenee kuitenkin, vaikka sillä ei ajeta. Hyvä kun pääsitte kauppoihin, pääsee tuokin yksilö liikenteeseen takaisin.
Talvirenkaat otin viime syksynä nastallisina ja 225/45/17 enkä ole katunut, tosin ysivitoseen.
Talvirenkaat otin viime syksynä nastallisina ja 225/45/17 enkä ole katunut, tosin ysivitoseen.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Re: Näin siinä sitten kävi...
Heh. Näitä tekstejä lukiessa rupeaa ihan tässä pelottamaan mihin sitä on taas päänsä pistänyt, kun ensimmäinen Saab istuu nyt tallissa jo kolmatta viikkoaan... Ja hetkeäkään en ole katunut. Yksi uhri lisää saabismin koukussa.
Edellinen ST-Mondeo oli kyllä yksi jännittävimmistä autoista millä olen koskaan ajanut, ja nautin suuresti sillä ajamisesta. Mutta farkulle oli tarvetta, joten Mondeo sai jatkaa matkaansa uusiin käsiin. Onhan tässä pieni opettelu ollut Saabin kanssa 2,5 litran V6:een tottuneena, mutta kokonaisuutena Saab istui käteen heti kuin hanska. Ja pakko se oli kotiin viedä. Tehoero entiseenkin pitäisi korjaantua ensi viikolla...
Edellinen ST-Mondeo oli kyllä yksi jännittävimmistä autoista millä olen koskaan ajanut, ja nautin suuresti sillä ajamisesta. Mutta farkulle oli tarvetta, joten Mondeo sai jatkaa matkaansa uusiin käsiin. Onhan tässä pieni opettelu ollut Saabin kanssa 2,5 litran V6:een tottuneena, mutta kokonaisuutena Saab istui käteen heti kuin hanska. Ja pakko se oli kotiin viedä. Tehoero entiseenkin pitäisi korjaantua ensi viikolla...
Viimeksi muokannut Myrkrid, Ke Loka 20, 2010 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#4972
--
Saabiton
M-B C280 W204
--
Saabiton
M-B C280 W204
Re: Näin siinä sitten kävi...
Hyvä mies, ota nyt se auto sieltä tallista ja aja sillä, auto tykkää kun sillä ajetaan .Myrkrid kirjoitti:Heh. Näitä tekstejä lukiessa rupeaa ihan tässä pelottamaan mihin sitä on taas päänsä pistänyt, kun ensimmäinen Saab istuu nyt tallissa jo kolmatta viikkoaan... Ja hetkeäkään en ole katunut. Yksi uhri lisää saabismin koukussa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Näin siinä sitten kävi...
Pakko sanoa, että palasin juuri äsken Tampereelta Kuopioon... Pitäähän sitä antaa auton välillä levätäkin. Tai taitaa mies ennemmin olla levon tarpeessa...aero kirjoitti:Hyvä mies, ota nyt se auto sieltä tallista ja aja sillä, auto tykkää kun sillä ajetaan .Myrkrid kirjoitti:Heh. Näitä tekstejä lukiessa rupeaa ihan tässä pelottamaan mihin sitä on taas päänsä pistänyt, kun ensimmäinen Saab istuu nyt tallissa jo kolmatta viikkoaan... Ja hetkeäkään en ole katunut. Yksi uhri lisää saabismin koukussa.
#4972
--
Saabiton
M-B C280 W204
--
Saabiton
M-B C280 W204
Re: Näin siinä sitten kävi...
Tuon voi allekirjoittaa. Pitkä seisonta tekee renkaistakin kanttiset. Arvaapa mistä tiedän..?aero kirjoitti: Hyvä mies, ota nyt se auto sieltä tallista ja aja sillä, auto tykkää kun sillä ajetaan .
Kevääksi saa nimittäin suunnitella toista rengas-sarjan hankintaa. Muutenkin nuo 235 leveät on aika järkyt mun makuun. En tykännyt aiemmin 225/45-17" renkaista, joten näistä vielä vähemmän.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red