En minäkään noita kirjaimia tuijottaisi, mutta minusta on anteeksiantamatonta jos autoliike myy CS:ää CSE:nä.tlaakso kirjoitti:Aika paljon tosiaan on tonttuja ilman E:tä, oma CD on varustelultaan aika lähellä CDE:tä. Muistaakseni E-mallissa on n.10mm matalampi jousitus (?), muuten mielestäni minulla nahkarattia ja sumuvaloja lukuunottamatta samat varusteet.
Jubileessa ja Aerossa on "korisarja" sekä nahkasisusta. Noita varusteita on todella paljon foorumilla myynnissä, joten jos on siisti CS saatavilla muuten hyvällä varustelulla (ACC, cruise yms.), en tuijottaisi takaluukun kirjaimia.
9000 CSE vai CS.
Re: 9000 CSE vai CS.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: 9000 CSE vai CS.
No joo nyt katsoin tuon ilmoituksen, ei minustakaan CSE:ltä näytä. Ja hinta on aika kova....MacTurbo kirjoitti:En minäkään noita kirjaimia tuijottaisi, mutta minusta on anteeksiantamatonta jos autoliike myy CS:ää CSE:nä.tlaakso kirjoitti:Aika paljon tosiaan on tonttuja ilman E:tä, oma CD on varustelultaan aika lähellä CDE:tä. Muistaakseni E-mallissa on n.10mm matalampi jousitus (?), muuten mielestäni minulla nahkarattia ja sumuvaloja lukuunottamatta samat varusteet.
Jubileessa ja Aerossa on "korisarja" sekä nahkasisusta. Noita varusteita on todella paljon foorumilla myynnissä, joten jos on siisti CS saatavilla muuten hyvällä varustelulla (ACC, cruise yms.), en tuijottaisi takaluukun kirjaimia.
Kannatusjäsen
#3382
#3382
Re: 9000 CSE vai CS.
Luvataan kuitenkin hyvitystä vanhasta. Yksityiselle myyjälle ei usenkaan sovi vaihto, ainoastaan käteinen käy.
"4100"
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Saabbeja vuodesta -76.
9-5 wagon -09.
Re: 9000 CSE vai CS.
Seeässähän se on mutta hyvillä varusteilla, ei taija paljoa muuta E:stä puuttua kuin nahkaratti, ja ainakin kuvien perusteella nätti ku karamelli.
Hinta on tietenkin kova koska luvataan 2000€ hyvitys kotteroon kuin kotteroon kunhan on katsastettu. Mutta hinnassa lienee silti tinkivaraakin
Hinta on tietenkin kova koska luvataan 2000€ hyvitys kotteroon kuin kotteroon kunhan on katsastettu. Mutta hinnassa lienee silti tinkivaraakin

-
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: 9000 CSE vai CS.
E-paketin sisältö on saattanut vaihdella vuosittain ja maittain. Kuitenkin Ruotsissa -93 E:llä sai autoonsa ACC:n, sähköpeilit, -ikkunat ja -antennin, vakionopeudensäädin, alumiinivanteet, sisävalon viive, nahkapussi manuaalin kepin juureen ja nahkaratti.
Lähde: Teknikens Världin Alla Bilar 1993
Lähde: Teknikens Världin Alla Bilar 1993
Re: 9000 CSE vai CS.
Lähtee hieman OT:ksi mutta itsellä Trollhättanin -93 cdE:ssä EI ole sisävalon viivettäPekka Valtanen kirjoitti:E-paketin sisältö on saattanut vaihdella vuosittain ja maittain. Kuitenkin Ruotsissa -93 E:llä sai autoonsa ACC:n, sähköpeilit, -ikkunat ja -antennin, vakionopeudensäädin, alumiinivanteet, sisävalon viive, nahkapussi manuaalin kepin juureen ja nahkaratti.
Lähde: Teknikens Världin Alla Bilar 1993

9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Re: 9000 CSE vai CS.
Onko asennettuna tai ollut asennettuna jälkiasenteinen hälytin?jyrmy kirjoitti:itsellä Trollhättanin -93 cdE:ssä EI ole sisävalon viivettä
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00