Emmä ees huomannu
PKS potkijaiset 14.10
-
Firges9000
- "Saabisti"
-
Firges9000
- "Saabisti"
Ohessa todiste, että potkiaiset pidettiin !:
Tomi ( Turbo Sensonic - nykyään vaan pelkkä Sensonic (?) ) oli tullut paikalle ~parikymmentä kilsaa ajetulla uudella SS:llä.
Kyllä se siinä about 2 min. saikin olla rauhassa, mutta sitten porukka otti
oikeudet omiin käsiinsä!:

Ai että mikä se on vai?:

No siihen kirjoitettiin tussilla 1.3 Turboton. Olikohan edes vesiliukoinen tussi ???!!!??
Eniwei, minulta saat Tomi tarvittaessa tällaisen merkin, jonka voit halutessasi liimata tuon tussipiirroksen päälle:

P.S Olihan se nätti auto ! (... siis ennen näitä meidän "graffiteja")
On tää meillä aika hurttia porukkaa....

Tomi ( Turbo Sensonic - nykyään vaan pelkkä Sensonic (?) ) oli tullut paikalle ~parikymmentä kilsaa ajetulla uudella SS:llä.
Kyllä se siinä about 2 min. saikin olla rauhassa, mutta sitten porukka otti
oikeudet omiin käsiinsä!:

Ai että mikä se on vai?:

No siihen kirjoitettiin tussilla 1.3 Turboton. Olikohan edes vesiliukoinen tussi ???!!!??
Eniwei, minulta saat Tomi tarvittaessa tällaisen merkin, jonka voit halutessasi liimata tuon tussipiirroksen päälle:

P.S Olihan se nätti auto ! (... siis ennen näitä meidän "graffiteja")
On tää meillä aika hurttia porukkaa....
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
-
Firges9000
- "Saabisti"
Oispa Mimmi ottanut edes sellasen kynän, joka naarmuttaa.
Mä oisin ainaski vetänyt kysymättä naamariin, sellasta joka tulis mun tuliterään pirssiin huopakynällä piirteleen huumoriaan.
Multa loppuis huumorintaju just siihen paikkaan. Kyllä se Sensonicinkin poskilihas nyki uhkaavasti.

No, pojat on poikia.
Mä oisin ainaski vetänyt kysymättä naamariin, sellasta joka tulis mun tuliterään pirssiin huopakynällä piirteleen huumoriaan.
Multa loppuis huumorintaju just siihen paikkaan. Kyllä se Sensonicinkin poskilihas nyki uhkaavasti.
No, pojat on poikia.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viesti:
Kyllä te olitte ilkeitä ex sensonicille ex turbo miehelle 
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
Firges9000
- "Saabisti"
Täytyypäs tarkistaa seuraavan pesun yhteydessä, ettei siellä lue mitään.Mimmi kirjoitti:Jaska: Ei sun harmaaseen, eiku mustaan autoosi kannata tolla mustalla tussilla mitään piirtää, se kun ei edes näy.![]()
Haluatkos vetäistä nimmarisi valkoiseen
On sieltä kerran , takakontin reunasta löytynyt pieni tarra "ROMUA", oli ovelasti sijoitettuna, joten en huomannut kuukausiin. Oli naapurin lentofirman pomo leikkinyt.
jk. minkävärisellä tussilla Sensonic siihen vois sen nimmarin pyyhkästä, harmaaseen autoon.
Jäsen 1124
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
Ei hätää, tussi lähti pois ihan helposti
Auton mittarissa oli tosiaan joku 35 kilsaa, kun tulin tuonne potkijaisiin. Olin hakenut auton samana päivänä klo. 17.00 ja tulin potkijaisiin hieman klo. 20.00 jälkeen.
Tällä hetkellä auton mittarissa on joku 780-800 km
Tuli ajettua sillä viime viikonloppuna Kristiinankaupunkiin ja takaisin
Havaintoja (tämä osio kuuluisi varmaan tuonna 9-3 SS -palstalle, mutta kirjoitetaan kuitenkin tähän):
-moottori on melko hengetön paikaltaan lähdettäessä, mutta kyllä sillä taittaa matka-ajoa. Ihme kyllä se on moottoritielläkin ihan kelpo ajettava.
-moottori on kovaääninen
-kun moottori on kylmä, se ravistaa auton rattia hieman. Taitaa johtua siitä, että moottorissa ei ole lainkaan tasapainotusakseleita.
-moottori on 1.8 -vapariksi melko sitkeä. Moottoritiellä pystyy helposti kiihdyttämään esim. 120-140 km/h lyhyen intervallin 5. vaihteella melko vaivattomasti. Tuulilasissa sanottiinkin, että 1.8:n sitkeys on ihan verrattavissa TL:n testaamiin 2 -litraisten autojen sitkeyteen. Lienee Saabin moottoriohjausjärjestelmän softan ansiota. Moottorihan on Opelin, mutta softa on Saabin käsialaa.
-auto on tosi hyvä ajaa. Alusta on aivan loistava
-kulutus oli jotain 7,6-8,0 litran väliltä / 100 km.
-penkeissä ei ole lehtitaskuja (muijan havainto. Itse en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, ennen kuin hän mainitsi asiasta
)
-penkkien istuintyynyissä ei ole tarpeeksi hyvää reisitukea (ainakaan minun kokoiselleni kaverille). Selkänojan tuki on sitten taas aivan s**t*n*n hyvä.
-150 watin audiojärjestelmän ovikaiuttimet särisevät
Täytyy viedä auto Länsiautoon, jotta tekevät asialle jotain.
Kokonaisuutena tuosta autosta voisi sanoa, että jos haluaa ajaa uudella Saabilla, ja rahaa on käytössä <= 30000 €, on tuo 9-3 SS 1.8i ihan hyvä valinta. Lisäksi se opettaa liikennekuria minunlaiselleni rämäpäälle, kun auton suorituskyky ei ole samanlainen kuin NG900:seni suorituskyky
Täytyy katsoa ohituspaikat todella tarkasti, ennen kuin lähtee ohittamaan.
P.S. Toi mun nicci mulla on edelleen sen takia, että ihmiset on tottuneet tuntemaan mut sillä nimellä. Vaikka mun NG:ssä ei enää ole Sensonicia ja toi Sport Sedan on vapari, en ole silti ajatellut muutaa nicciä
Ja edelleen NG900:n vaihdekepin päässä on tuo avattaressakin esiintyvä "Sensonic"
P.S.S. Kutsun nykyään autoja seuraavasti: NG900 = valkoinen (entinen "pommi"), 9-3 SS = punainen. NG lähtee liikenteeseen seuraavan kerran ensi torstaina, kun 9-3 SS menee lohkolämppärin asennukseen
Tällä hetkellä auton mittarissa on joku 780-800 km
Havaintoja (tämä osio kuuluisi varmaan tuonna 9-3 SS -palstalle, mutta kirjoitetaan kuitenkin tähän):
-moottori on melko hengetön paikaltaan lähdettäessä, mutta kyllä sillä taittaa matka-ajoa. Ihme kyllä se on moottoritielläkin ihan kelpo ajettava.
-moottori on kovaääninen
-kun moottori on kylmä, se ravistaa auton rattia hieman. Taitaa johtua siitä, että moottorissa ei ole lainkaan tasapainotusakseleita.
-moottori on 1.8 -vapariksi melko sitkeä. Moottoritiellä pystyy helposti kiihdyttämään esim. 120-140 km/h lyhyen intervallin 5. vaihteella melko vaivattomasti. Tuulilasissa sanottiinkin, että 1.8:n sitkeys on ihan verrattavissa TL:n testaamiin 2 -litraisten autojen sitkeyteen. Lienee Saabin moottoriohjausjärjestelmän softan ansiota. Moottorihan on Opelin, mutta softa on Saabin käsialaa.
-auto on tosi hyvä ajaa. Alusta on aivan loistava
-kulutus oli jotain 7,6-8,0 litran väliltä / 100 km.
-penkeissä ei ole lehtitaskuja (muijan havainto. Itse en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, ennen kuin hän mainitsi asiasta
-penkkien istuintyynyissä ei ole tarpeeksi hyvää reisitukea (ainakaan minun kokoiselleni kaverille). Selkänojan tuki on sitten taas aivan s**t*n*n hyvä.
-150 watin audiojärjestelmän ovikaiuttimet särisevät
Kokonaisuutena tuosta autosta voisi sanoa, että jos haluaa ajaa uudella Saabilla, ja rahaa on käytössä <= 30000 €, on tuo 9-3 SS 1.8i ihan hyvä valinta. Lisäksi se opettaa liikennekuria minunlaiselleni rämäpäälle, kun auton suorituskyky ei ole samanlainen kuin NG900:seni suorituskyky
P.S. Toi mun nicci mulla on edelleen sen takia, että ihmiset on tottuneet tuntemaan mut sillä nimellä. Vaikka mun NG:ssä ei enää ole Sensonicia ja toi Sport Sedan on vapari, en ole silti ajatellut muutaa nicciä
P.S.S. Kutsun nykyään autoja seuraavasti: NG900 = valkoinen (entinen "pommi"), 9-3 SS = punainen. NG lähtee liikenteeseen seuraavan kerran ensi torstaina, kun 9-3 SS menee lohkolämppärin asennukseen
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"