Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
Tosiaan pari nopeaa, joihin varmaan kaikki minua lukuunottamatta tietävät vastauksen:
Mittariston kello. Miten sen saisi toimimaan? Kesällä käytin mittariston irti ja ihmettelin, mutta en keksinyt vastausta. Kellon taakse tulee enmuistaminkävärinen johto; ottaako kello siitä virran vai toimiiko jollain paristolla?
Vilkkuviiksi. Ani harvoin suostuu jäämään päälle oikealle vilkuttaessa. Korjailin kesällä ratin päästä tööttiä ja yritin ihmetellä tätä samalla, mutta en oikein keksinyt mitään syytä päälle jäämättömyydelle.
Molemmat ongelmat ovat mitättömiä, mutta kiusaavat kuskia päivittäisessä ajossa.
Mittariston kello. Miten sen saisi toimimaan? Kesällä käytin mittariston irti ja ihmettelin, mutta en keksinyt vastausta. Kellon taakse tulee enmuistaminkävärinen johto; ottaako kello siitä virran vai toimiiko jollain paristolla?
Vilkkuviiksi. Ani harvoin suostuu jäämään päälle oikealle vilkuttaessa. Korjailin kesällä ratin päästä tööttiä ja yritin ihmetellä tätä samalla, mutta en oikein keksinyt mitään syytä päälle jäämättömyydelle.
Molemmat ongelmat ovat mitättömiä, mutta kiusaavat kuskia päivittäisessä ajossa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2077
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
vilkunviiksi kulunut. sen voi joko korjata tai vaihtaa ehjään käytettyyn.
kello todennäköisesti myös rikki ja helpoimmalla pääsee kun vaihtaa ehjän tilalle.
kello todennäköisesti myös rikki ja helpoimmalla pääsee kun vaihtaa ehjän tilalle.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
Viiksi siis saadaan todennäköisesti fiksattua.
Mutta mikä tuon kellon sitten yleensä rikkoo? Lähinnä vain mietin, että senkin varmaan saa pienellä vaivalla kuntoon, kun avaa paketin ja hetken ihmettelee. Mutta ennen irrotusta haluaisin vähän tietää enemmän toimintaperiaatteesta eli mistä kello ottaa virran jne? Jos kyseessä on sähkövika, lienee turha rassata rattaita kuntoon.
Mutta mikä tuon kellon sitten yleensä rikkoo? Lähinnä vain mietin, että senkin varmaan saa pienellä vaivalla kuntoon, kun avaa paketin ja hetken ihmettelee. Mutta ennen irrotusta haluaisin vähän tietää enemmän toimintaperiaatteesta eli mistä kello ottaa virran jne? Jos kyseessä on sähkövika, lienee turha rassata rattaita kuntoon.

- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24617
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
toimiiko savukkeen sytytin ja sisävalot? saman sulakkeen takan!!!
viiksi suosiolla vaihtoon jos ei jaksa askarrella. helppo ja nopea vaihtaa.
viiksi suosiolla vaihtoon jos ei jaksa askarrella. helppo ja nopea vaihtaa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
Toimii kyllä. Sen tarkistinkin oikein käyttäjän käsikirjan avulla ensimmäisenä.nalleolut kirjoitti:toimiiko savukkeen sytytin ja sisävalot? saman sulakkeen takan!!!

Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
Pitääpäs alkaa omastakin tuo viiksi korjaamaan,kellolla ei niin väliä.
Re: Pari nopeaa tupliksesta: kello & vilkkuviiksi
mites eikös sille kellolle tule virta samasta kun mittarivaloille kun ottaa sen esinahan pois kojetaulun päältä. siinä ne näkyy heti vihreä värinen johto ja siitä oikeanpuoleisesta menee kellolle. kokeile suoralla virralla jos ei toimi nin kello s´ököx
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,