resurssit hallitsemattomissa
Re: resurssit hallitsemattomissa
Vista on ihan ihan riittävän hyvä, ei sen piikkiin voi kaikkea laittaa, vaikka seiska onkin ehkä parempi. Jos se kone heti pöljäilee, niin komponenttikin voi tietysti olla rikki. Jos on kotieläimiä tai muuten pölyistä, niin avaa ja imuroi kone. Mutta tuliko vika yllättäen? Jonkun asennuksen jälkeen?
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Ei ole, silloin tällöin olen online scannereita käyttänyt, kovalevyä ei ole varmaan myöskään koskaan eheytetty.CDTA kirjoitti:Onkos siinä koska/koskaan käytetty siivousohjelmaa kuten CCleaner tai vastaavaa, entä tehty kovon eheytystä?
Kuten jollekin jo sanoin niin en minä näistä mitään tiedä, netistä luin hätäpäissäni että tälläistä olisi sattunut vistoilla.Ässä kirjoitti:Vista on ihan ihan riittävän hyvä, ei sen piikkiin voi kaikkea laittaa, vaikka seiska onkin ehkä parempi. Jos se kone heti pöljäilee, niin komponenttikin voi tietysti olla rikki. Jos on kotieläimiä tai muuten pölyistä, niin avaa ja imuroi kone. Mutta tuliko vika yllättäen? Jonkun asennuksen jälkeen?
Tarkastelin tuulettimen tilaa senverran oli pölyä että sen havaitsi, imuroin pois.
Vika ilmeni yllättäen, joitain minuutteja aikaisemmin olin tallentanut työpöydällä olevaan kansioon materiaalia ja olin selailemassa nettiä kun alkoi pukata ilmoitusta, tiedä sitten mikä sen aiheutti?
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
Minä näistä mitään tiedä, mutta sen tiedän, ettei pöly aiheuta pelkästään resulssien hallinnan kaatumista vaikka sitä olisi kilotolkulla.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
Oletko virittänyt konetta? 

OK, ymmärrän. On ehkä vaikea näillä tiedoilla rajata ongelmaa, tai siis en itse ainakaan osaa.Anthuan kirjoitti:Kuten jollekin jo sanoin niin en minä näistä mitään tiedä, netistä luin hätäpäissäni että tälläistä olisi sattunut vistoilla.Ässä kirjoitti:Vista on ihan ihan riittävän hyvä, ei sen piikkiin voi kaikkea laittaa, vaikka seiska onkin ehkä parempi. Jos se kone heti pöljäilee, niin komponenttikin voi tietysti olla rikki. Jos on kotieläimiä tai muuten pölyistä, niin avaa ja imuroi kone. Mutta tuliko vika yllättäen? Jonkun asennuksen jälkeen?
Tarkastelin tuulettimen tilaa senverran oli pölyä että sen havaitsi, imuroin pois.
Vika ilmeni yllättäen, joitain minuutteja aikaisemmin olin tallentanut työpöydällä olevaan kansioon materiaalia ja olin selailemassa nettiä kun alkoi pukata ilmoitusta, tiedä sitten mikä sen aiheutti?
Rikkoutunut osahan (muistikampa, kiintolevy, virtalähde, näytönohjain, emolevy jne.) voi tehdä kaikenlaista kiusaa.
Pitää ajella nuo ccleanerit ynnämuut läpi ja katsella uusiiko.Ässä kirjoitti:OK, ymmärrän. On ehkä vaikea näillä tiedoilla rajata ongelmaa, tai siis en itse ainakaan osaa.
Rikkoutunut osahan (muistikampa, kiintolevy, virtalähde, näytönohjain, emolevy jne.) voi tehdä kaikenlaista kiusaa.
Minäkö vai hz81? minä en ainakaan, joku päivä repäisin fujitsu tarran päällä olleen muovin pois, muuta en ole koneelle tehnyt satunnaisen puhdistuksen lisäksi.Ässä kirjoitti:Oletko virittänyt konetta?
Vista näköjään eheyttelee kovalevyn automaattisesti keskiviikkoisin.

Joo, tuskin tuo pölystä johtui, olisiko ollut joku bitti poikittain?hz81 kirjoitti:Minä näistä mitään tiedä, mutta sen tiedän, ettei pöly aiheuta pelkästään resulssien hallinnan kaatumista vaikka sitä olisi kilotolkulla.

9-5 Wagon -07 900 T16 -91