Heips!
Tässäpä veli kattteli yhtä autoo. Ja halusi näin ohimennen jotain tietoja.
Eli kiikarissa olisi noin vuoden 2000 mallinen cabriolet, moottorina 2,0t.
Paljonko tälläsessä on tehoa? Ja miten kulkee?
Onko tän malliset uudet Saabit kuinka kestäviä noin yleensä? Ja entä etenkin koneelta ja vaihteistoltaan? Eli onko ne samalaista ikilaatua kuin vanhat OG 900 mallit.
Muuten kannattaako tällästä cabriolettia ostaa? (Vaikka tää foorumi ei taida olla oikea paika kysellä kannattaako Saabeja ostaa.)
Saab 9-3 Cabriolet
Saab 9-3 Cabriolet
SAAB
Re: Saab 9-3 Cabriolet
kimmoisa kirjoitti:(Vaikka tää foorumi ei taida olla oikea paika kysellä kannattaako Saabeja ostaa.)
Kyllä täällä yleensä kerrotaan,näistä yleisimmistä vioista .. jne... mutta varmasti ylivoimaisen kannatuksen saakin vastaus "kannattaa"

Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Re: Saab 9-3 Cabriolet
Tehot ja koneen luotettavuus riippuu -00 vuosimallissa siitä onko eksynyt T5 vai T7 kone.
T5 2.0t: 154hp
T7 2.0t: 150hp
T7 koneen ongelmat löydät etsimällä (tai melkeinpä etsimättäkin) foorumilta, saman koneet kuin kovakattoisissa.
Samat vaihteistot kuin kovakattoisissa, niidenkin viat löytää etsimällä.
Samat puslaongelmat ja etutolppien ruostuminen kuin kovakattoisissa.
Kulkee kyllä ja tehtaalta saadut eväät on melko maltilliset siihen nähden mitä potentiaalia ahdetuista koneista löytyy helposti.
Cabbe käy perheessä ympärivuotiseksi kakkosautoksi, mikä ettei menevälle sinkulle ainoaksikin. Hydrauliikalla toimiva katto on toiminut toistaiseksi ok, työsylinteri vaan pikkasen vuotaa itsellä (hydraulipajaa etsitään tulevana talvena).
T5 2.0t: 154hp
T7 2.0t: 150hp
T7 koneen ongelmat löydät etsimällä (tai melkeinpä etsimättäkin) foorumilta, saman koneet kuin kovakattoisissa.
Samat vaihteistot kuin kovakattoisissa, niidenkin viat löytää etsimällä.
Samat puslaongelmat ja etutolppien ruostuminen kuin kovakattoisissa.
Kulkee kyllä ja tehtaalta saadut eväät on melko maltilliset siihen nähden mitä potentiaalia ahdetuista koneista löytyy helposti.
Cabbe käy perheessä ympärivuotiseksi kakkosautoksi, mikä ettei menevälle sinkulle ainoaksikin. Hydrauliikalla toimiva katto on toiminut toistaiseksi ok, työsylinteri vaan pikkasen vuotaa itsellä (hydraulipajaa etsitään tulevana talvena).
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko