Uuden karhee 96
Uuden karhee 96
Jos jotain V4-miestä kiinnostaa, niin Mikkelin saab-liikkeessä (karikon autotalo) on näytillä uuden karhee 96:nen. Vuosimalli on 1980, väri metallisinen ja kilometrejä mittarissa 55.. Auto ei ole myytävänä, mutta jos liikutte Mikkelin suunnalla, niin kannattaa käydä katsomassa.. Itseeni teki ainakin vaikutuksen vaiken olekkaan muuten kiinnostunut näistä 96:sista..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Taitaa olla Savonlinnasta lähtöisin (sikäläisen autoliikkeen konkurssipesästä ostettu) kilvetön ja rekisteröimätön 96:nen. Jos sama peli, niin muistaakseni sitä ei kilpiin Suomessa saakkaan. Liikkeessä oli myös vaalena ruskea lyhytnokka ja punainen 95-67. Lyhytnokka on harrastajalla itä-Suomessa, aikonaan Isomäen entisöimä ja Savonlinnaan myymä. Siitä 95:sesta ei mitään havaintoa ainakaan minulla.
Matti
Matti
Taitaa olla Savonlinnasta lähtöisin (sikäläisen autoliikkeen konkurssipesästä ostettu) kilvetön ja rekisteröimätön 96:nen. Jos sama peli, niin muistaakseni sitä ei kilpiin Suomessa saakkaan. Liikkeessä oli myös vaalean ruskea lyhytnokka ja punainen 95-67. Lyhytnokka on harrastajalla itä-Suomessa, aikoinaan Isomäen entisöimä ja Savonlinnaan myymä. Siitä 95:sesta ei ole mitään havaintoa ainakaan minulla.
Matti
Matti
Niinhän sitä luulisi.
Mobilistissa oli jokunen aika sitten juttu pakettivolkkarista, mikä oli ostettu kukkakaupan vara-autoksi, eikä sitten koskaan oltu tarvittu.
Oli ihan oikeasti yritetty saada kilpiin, museokilpiinkin, kun oli täysin alkuperäisenä säilynyt, aina renkaiden ilmoja myöden, mutta ainakaan jutun tekoaikaan mennessä ei ollut löytynyt keinoa saada 30 vuotias auto ensirekisteröityä.
Mobilistissa oli jokunen aika sitten juttu pakettivolkkarista, mikä oli ostettu kukkakaupan vara-autoksi, eikä sitten koskaan oltu tarvittu.
Oli ihan oikeasti yritetty saada kilpiin, museokilpiinkin, kun oli täysin alkuperäisenä säilynyt, aina renkaiden ilmoja myöden, mutta ainakaan jutun tekoaikaan mennessä ei ollut löytynyt keinoa saada 30 vuotias auto ensirekisteröityä.
jos mulla ois tollanen kajakki jota ei tän verohelvetin direktiivien takia saa kilpiin ni vaihtasin sinne vaan ne sarjanumero palaset jostain lahosta kajakista ja menisin sitten katsastamaan entisöimääni autoa. Laitonta tai jopa todellakin laitonta mutta kuka muka osais tai edes viittis epäillä mitään koska autokin nyt on jo ikivanha. Ja mitään rahallista etuahan siitä nyt ei kenellekkään olis..
Hyi hyi!
Ei tollasia saa (julkisesti) kirjoitella.
Oikea menettelyhän on romuttaa tuollaiset vanhat saastuttavat romut ja ostaa uusi korealainen muovihimmeli
Ei, vaan oikeasti: Jos kerran autolla ei ole ensimmäiseen 30-40 vuoteen ajettu, niin miksi sillä ihan oikeasti pitäisi juuri nyt alkaa ajamaan?
Ei kai se nyt kovin paha asia ole, jos joku auto säilyy ajamattomana ja orggiskuntoisena, ikäänkuin mallina jälkipolville siitä, minkälaisia uudet autot aikanaan ovat olleet?
Ei tollasia saa (julkisesti) kirjoitella.
Oikea menettelyhän on romuttaa tuollaiset vanhat saastuttavat romut ja ostaa uusi korealainen muovihimmeli
Ei, vaan oikeasti: Jos kerran autolla ei ole ensimmäiseen 30-40 vuoteen ajettu, niin miksi sillä ihan oikeasti pitäisi juuri nyt alkaa ajamaan?
Ei kai se nyt kovin paha asia ole, jos joku auto säilyy ajamattomana ja orggiskuntoisena, ikäänkuin mallina jälkipolville siitä, minkälaisia uudet autot aikanaan ovat olleet?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Kyseinen auto on lisäksi ns. aito juhlamalli eli viimeisen 300:n auton sarjasta. Trollhättanin museossa on toinen ajamaton peli, joten Uudenkaupungin museo voisi olla myös hyvä "loppusijoituspaikka", mutta sopiihan sen olla tietysti autoliikkeessäkin, kunhan ei joudu sieltä sitten mihinkään sopimattomaan paikaan.
Hieno harvinaisuus joka tapauksessa
Hieno harvinaisuus joka tapauksessa
Kävin tänään taas Karikon autossa ja siinähän se kuuppa seiso taas oven pielessä vastassa.. Tällä kertaa ikkunassa oli puhelin numero, johon voi soittaa tarjouksia autosta.
Eli ostakaa nyt joku "alanmies" toi auto pois, ettei joudu vääriin käsiin.. Itsee rupes kans kiinostaan, koska meillä on ollu yks kappale tosta kolmensadan auton erästä. Tällä hetkellä meidän metallisinen vuosimallin 1980 ysikutonen on tuolla uudenkaupungin automuseossa.. Mutta jos sitä ei kerran rekisteriin saa, niin ei multa sille tallipaikaa löydy.. Joten täytyy haudata haveet..
Eli ostakaa nyt joku "alanmies" toi auto pois, ettei joudu vääriin käsiin.. Itsee rupes kans kiinostaan, koska meillä on ollu yks kappale tosta kolmensadan auton erästä. Tällä hetkellä meidän metallisinen vuosimallin 1980 ysikutonen on tuolla uudenkaupungin automuseossa.. Mutta jos sitä ei kerran rekisteriin saa, niin ei multa sille tallipaikaa löydy.. Joten täytyy haudata haveet..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Miettikääpä vaihtoehtoa, että viette sen kajakin jonnekin ulkomaille, missä sen saa helpommin rekisteriin ja tuotte sitten muuttoautona takaisin Suomeen.
Joskus tarvitaan konsteja kun keinot loppuvat!
Joskus tarvitaan konsteja kun keinot loppuvat!
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
Katsastusmiehen suusta kuultu että jos se on vanhempi kuin 4vuotta niin pitäisi onnistua. MUt taitaa silti tulla se eteen että pitäis vastata jotain helkutin nykyaikaa?
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
-
- "Viggen"
- Viestit: 654
- Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
- Paikkakunta: Orivesi