
Auton vaihto!
Re: Auton vaihto!
Kyllä nyt kannattaa tehdä vaimo onnelliseksi ja hankkia uusi Saab. Silloin ei kitise auto. eikä ajajakaan! 

Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Auton vaihto!
Kiitos kaikille vastauksista
Vaimoa en ajatellut vaihtaa kun vielä kauniit muodot tallella(kuten saabissa!)vaikka vanhempaa vuosimallia on
Asiaan!Olen ajatellut myös 6 koneella kuten joku mainitsi?Nää vastaukset selvitti asiaa todella paljon!Bmw ja mersu hylätty jo!Emäntä saa ajella t#### av######aan mulle tulee joka tapauksessa :saab:Hakisin ruotsista mut työ ja huono kielipää estää!


Klubilainen 3656.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Auton vaihto!
Oikein, kuutoskone on parhautta. Ei sitä enää wanhemmiten tarvitse mitään kivireki-sporttihirmu Aeroa (joka automaattina on V6:n kanssa käytännössä yhtä "nopee"), vaan riittää tuommoinen hienostuneen letkeä menopeli.jönni kirjoitti: Olen ajatellut myös 6 koneella kuten joku mainitsi?...Hakisin ruotsista mut työ ja huono kielipää estää!
Jos ruotsi on ongelma, hae Virosta. Kaupankäynti ja konttoriasiat onnistuu suomeksi, aikaa menee yhden pekkaspäivän verran. Saattoi olla Mustamäen konttori (rekisteritoimisto siis) auki myös lauantainakin, eli mamman kanssa vähän Tallinnaan shoppailemaan:
http://fin.auto24.ee/used/769558
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Auton vaihto!
Melkoisen paksua paskaa valuu vjs:n näppäimistöltä. Kivirekeä ei aero ole vakiona nähnytkään ja automaattinakin poistuu huomattavasti ripeämmin horisonttiin kuin lahna-v6.V.J.S kirjoitti:Oikein, kuutoskone on parhautta. Ei sitä enää wanhemmiten tarvitse mitään kivireki-sporttihirmu Aeroa (joka automaattina on V6:n kanssa käytännössä yhtä "nopee"), vaan riittää tuommoinen hienostuneen letkeä menopeli.
Ja mitä tulee aiemmin mainittuun lisähevosten kutitteluun, niin pelkkien bensa- ja sytkäkarttojen muutoksilla ei vielä kummoisesti tapahdu ja ahtoihin ei v6:n tapauksessa pääse ohjelmoinnilla vaikuttamaan.
Kukin toki tyylillään ja itselleen valehteluhan on helpointa... ;)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Auton vaihto!
Tyypillinen Aero-mies, joka ei ole veekutosta koskaan nähnytkäänTobbana kirjoitti: Melkoisen paksua paskaa valuu vjs:n näppäimistöltä. Kivirekeä ei aero ole vakiona nähnytkään ja automaattinakin poistuu huomattavasti ripeämmin horisonttiin kuin lahna-v6.
Ja mitä tulee aiemmin mainittuun lisähevosten kutitteluun, niin pelkkien bensa- ja sytkäkarttojen muutoksilla ei vielä kummoisesti tapahdu ja ahtoihin ei v6:n tapauksessa pääse ohjelmoinnilla vaikuttamaan.
Kukin toki tyylillään ja itselleen valehteluhan on helpointa...
-Sami

Sitäpaitsi se on vaan pelkästään positiivista ettei ole kukaan entinen omistaja päässyt ranettamaan liikaa tuota kulkupuolta, kyllähän sen näkee mitä siitä seuraa kun kaikenmaailman suharit noita nelipyttysiä "ohjelmoi"

Loputon stage-kierre kun ei V6:n kanssa järkevästi onnistu, niin voi nauttia rauhassa herraskaisesta kyydistä eikä ihmetellä kun alavääntöihmeen mandariini puskee 2,5barin paineet @2000rpm ja se saa aikaan MiFiä SID-infossa, ja taas lähetään isompaa turboo ja suutinta etsiskelemään ja "mäpätään" vähän lisää ja.....

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Auton vaihto!
Väärin, v6t koestettu ja kyllähän siinä hetkellinen voimantunne pääsee päätään nostamaan, se vaan loppuu nopeasti, ylhäällä ei tapahdu yhtikäs mitään, lati lattiassa suorastaan puutuu isompaa pykälää odotellessa.V.J.S kirjoitti:Tyypillinen Aero-mies, joka ei ole veekutosta koskaan nähnytkään :)
Sitäpaitsi se on vaan pelkästään positiivista ettei ole kukaan entinen omistaja päässyt ranettamaan liikaa tuota kulkupuolta, kyllähän sen näkee mitä siitä seuraa kun kaikenmaailman suharit noita nelipyttysiä "ohjelmoi" :mrgreen:
Loputon stage-kierre kun ei V6:n kanssa järkevästi onnistu, niin voi nauttia rauhassa herraskaisesta kyydistä eikä ihmetellä kun alavääntöihmeen mandariini puskee 2,5barin paineet @2000rpm ja se saa aikaan MiFiä SID-infossa, ja taas lähetään isompaa turboo ja suutinta etsiskelemään ja "mäpätään" vähän lisää ja..... :lol:
Tuo ranettelu on totta, pisti omassakin vi***tamaan, kun oli joku viriputka tehnyt purkkavirisoftan, onneksi ei pata kosahtanut. Vaihdettiin tilalle 08-based softa loppukesästä, kiitos jcarlson ja sebu.
Mitä taas loputtomaan stage-kierteeseen tulee, niin sen torppaa automaatti hyvin. Ainoastaan etanolia varten tarvitsee isommat suuttimet, mutta taitaa vaihtua tuoreempaan saappiin, ennenkuin tältä kylältä saa etanolia mittarista.
Käyttötarkoitus ja mieltymykset toki ratkaisevat, järkisyillä aika vaikea perustella mitään saabia, koska halvempiakin kehonsiirtovälineitä löytyy. ;)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Auton vaihto!
Onpas hieno saabbiV.J.S kirjoitti:Oikein, kuutoskone on parhautta. Ei sitä enää wanhemmiten tarvitse mitään kivireki-sporttihirmu Aeroa (joka automaattina on V6:n kanssa käytännössä yhtä "nopee"), vaan riittää tuommoinen hienostuneen letkeä menopeli.jönni kirjoitti: Olen ajatellut myös 6 koneella kuten joku mainitsi?...Hakisin ruotsista mut työ ja huono kielipää estää!
Jos ruotsi on ongelma, hae Virosta. Kaupankäynti ja konttoriasiat onnistuu suomeksi, aikaa menee yhden pekkaspäivän verran. Saattoi olla Mustamäen konttori (rekisteritoimisto siis) auki myös lauantainakin, eli mamman kanssa vähän Tallinnaan shoppailemaan:
http://fin.auto24.ee/used/769558


Klubilainen 3656.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Auton vaihto!
Veroja menee jotain 1000€, itse maksoin vuosi sitten 1280€ n. 260tkm mittarilukemalla olevasta MY99 9-5 3,0V6t SE:stä.jönni kirjoitti:Onpas hieno saabbiV.J.S kirjoitti:Oikein, kuutoskone on parhautta. Ei sitä enää wanhemmiten tarvitse mitään kivireki-sporttihirmu Aeroa (joka automaattina on V6:n kanssa käytännössä yhtä "nopee"), vaan riittää tuommoinen hienostuneen letkeä menopeli.jönni kirjoitti: Olen ajatellut myös 6 koneella kuten joku mainitsi?...Hakisin ruotsista mut työ ja huono kielipää estää!
Jos ruotsi on ongelma, hae Virosta. Kaupankäynti ja konttoriasiat onnistuu suomeksi, aikaa menee yhden pekkaspäivän verran. Saattoi olla Mustamäen konttori (rekisteritoimisto siis) auki myös lauantainakin, eli mamman kanssa vähän Tallinnaan shoppailemaan:
http://fin.auto24.ee/used/769558tekisi melkein mieli hakea mut mitähän vero ois suomessa ynnäm.kulut
Ynnämuut kulut voi katsoa vaikka http://www.eckeroline.fi tai http://www.tallink.fi, sekä riippuen mamman shoppailuhaluista lisätään X-määrä euroja.
Viron konttorille menee vähän reilu 100€ jos tarvii transit kilvet ja muutaman päivän vakuutuksen.
EDIT: äläkä ihmeessä maksa pyyntihintaa, tinkaa nyt ainakin 500€ pois tommosista yli 3000€ pyynnillä olevista.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Auton vaihto!
Satku lähti tänä iltana pihasta ja huomenna katsomaan yhtä femma ehdokasta
Kerron sit millainen tulee jossain vaiheessa!!

Klubilainen 3656.