automaatin kierrokset ~110km/h

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

automaatin kierrokset ~110km/h

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

eli paljos kierrokset kuuluis olla 2.0T automaatti tonnarilla tuol noin 100-110km/h vauhdeis. itellä ku on 110:ssä tasan 3000 ja tuli vaan nokialta tulles tänään juttua et pitäis pienempi olla et mahtaako mul olla vaihdettu turbottoman laatikko tilalle. kulutus on ollu 10,5l/100km suunnilleen (ajosta: 2/3 80-120km/h ja 1/3 40-50km/h)
BMW 525iA Touring Executive
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

100:n vauhdissa on n.2300 rpm.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

rälläkkä kirjoitti:100:n vauhdissa on n.2300 rpm.
eli se vahvistais epäilyksiä laatikon vaihdosta.
BMW 525iA Touring Executive
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Re: automaatin kierrokset ~110km/h

Viesti Kirjoittaja himmee »

Mäksä kirjoitti:eli paljos kierrokset kuuluis olla 2.0T automaatti tonnarilla tuol noin 100-110km/h vauhdeis. itellä ku on 110:ssä tasan 3000 ja tuli vaan nokialta tulles tänään juttua et pitäis pienempi olla et mahtaako mul olla vaihdettu turbottoman laatikko tilalle. kulutus on ollu 10,5l/100km suunnilleen (ajosta: 2/3 80-120km/h ja 1/3 40-50km/h)
Mielestäni ois niin että nuilla laatikoilla ei olis mitään eroa siis turbon ja turbottoman, joku voi vahvistaa joka on oikeasti noita looruja availlu.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: automaatin kierrokset ~110km/h

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

himmee kirjoitti:
Mielestäni ois niin että nuilla laatikoilla ei olis mitään eroa siis turbon ja turbottoman, joku voi vahvistaa joka on oikeasti noita looruja availlu.
mä käsitin et välitykset on eri
BMW 525iA Touring Executive
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

tuossa ainakin on erivälityssuhteet i:llä ja turbolla
BMW 525iA Touring Executive
Mikko 1976
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Mikko 1976 »

noin suurinpiirtein...

80 km/h -> 2000 rpm
100 km/h -> 2500 "
120 km/h -> 3000 "
#2005,
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Mikko 1976 kirjoitti:noin suurinpiirtein...

80 km/h -> 2000 rpm
100 km/h -> 2500 "
120 km/h -> 3000 "
noi on aika jämptisti samat ku mulla
BMW 525iA Touring Executive
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Minun 2.0t vm.98:ssa on noin 2300-2400rpm 100km/h.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Vastaa Viestiin