Bokseja ei vissiin hirveesti ole käytettyinä saatavilla... Ja jos on, niin maksavat silti aika paljon rahaa suhteessa uuteen. Ainakaan ruttutukussa ei tällä hetkellä ole yhtään ohjausboksia tarjolla. Mutta joo, anturin vaihto ois tietenkin se helpoin ja halvin, varsinkin jos olisi viallinen etuanturi. Mutta kun tietäis edes mitä anturi lähtee vaihtamaan, kun Tech2:kaan ei antanut mitään koodeja, jonka perusteella lähteä antureita vaihtamaan... Lähinnä tässä kyrsii se, että vian aiheuttajaa ei saada selville.
Ja se tässä melkein nakertaa, että ostimme auton kuukausi sitten kun piti vaihtaa parempaan/vähemmän ajettuun/turvallisempaan/laadukkaampaan autoon, ja ennen kaikkea Fordista merkkejen merkkiin

iin.

Saabeista kun on lähipiirissä vain hyviä kokemuksia, ja viimeisin kulkine kun oli vain olosuhteiden pakosta Ford. Sanoisinko että saabismi on meillä kuitenkin sukuvika.
Muutenhan auto on aivan unelma, 180tkm ajettu ruotsintuonti täydellä huoltokirjalla jne. muuten moitteettomassa kunnossa, mut nyt sitten heti ilmeni tämmönen kiva "ominaisuus"..

Noh, elämä on. Jos helpolla haluais päästä, niin pitäs varmaan siirtyä julkisiin.

NOOOT!