Kiitos RaSaVilille männistä. Saat kohta takaisin..
Mäntävikahan se siellä. Puuttui pala mäntää männänrenkaiden välistä noin 2cm matkalta. Mäntä ei kuitenkaan halki eikä mitään vikaa päälläkään. Pytyt kaikki vimpan päälle kunnossa onneksi. Minne lie pala kadonnut. Kansipahvissa ei näkynyt jälkiä vuodosta. Voi se silti olla vuotanut vähän, ei kuitenkaan tämä vika siitä johtunut.
Kaikki männät melkoisen karstaisia. Liekö johtunut jumittavista männänrenkaista kautta linjan ja kampikammion öljynpaineesta, koska myiden pyttyjen tulpat olivat ihan terveet kuitenkin. Pakovenoissa jännää pikku syöpymää mutta hiomalla lähti.
Noh.
Wössnerit nyt siis pesässä ja samalla kaikki nuo ylhäällä listaamani palikat.
Voi pliude! Eihän tuota kovin isoilla kierroksilla heti uskalla kovasti komentaa, mutta ei tuo auto koskaan ole tuollainen salakavala kostaja ollut! Alavääntöä on tuhat prosenttia enemmän kuin ikinä mulla ollessaan ja vetää täysin eleettömästi mutta rajusti jo kaasun hipaisulla.
Samalla uuden etutukivarret ja ajomukavuus jotenkin nousi toiseen potenssiin.
Ei kolise eikä natise, ei edes näillä pakkasilla ja reikäisellä tiellä.
Kallis kokonaisremppa, mutta siinä ja siinä kannattiko
Tulevan tallin asukki, eli mietinnässä ollut talliautokin ratkesin tällä rempalla. Tämä kolkki sinne menee ja kun koneessa on nyt potentiaalia, niin kutitellaan vähän lisää.
Tosin, sitä ennen toinen arkiauto hommattava.