Budjetti on tietty rajallinen, sanoisko max. jossain n. 7 t€ paikkeilla. Saako sillä sitä kuuluisaa, vähän ajettua, huollettua varmatoimista vehjettä farkkuna?
Jotain ketjuja selasin ja sain semmoisen käsityksen, että kannattaa melkein mielummin ostaa joku reilu 200 tkm ajettu, kuin alle 150 tkm ajettu. Yhtäkaikki, yksilöitähän nämä on. Bensapumput, sytkäkasetit, puslat ja muut releet on toki kulutus tavaraa, vaan ei ihan heti kiinnostaisi niitä vaihdella (vaihdattaa). Ikä varmaan syö joitan osia enemmän, kuin kilometrit? Toki ilmastoinnin läppämoottorien tilbehöörit ja vastaavat on itse vaihdettavissa, vaan jos selviäis muutaman vuoden pelkällä ajamisella

2004 tullut huohotinjärjestelmän muutos lienee poistanut uudemmista sen murheen. Pitäiskö nyt katsella -04 vuoden vehkeitä enemmän ajettuna vai vanhempia vähemmän ajettuna? Oma päätös toki viime kädessä, vaan antakee vinkkijä!
2.0 ja 2.3 eroja olen myös katsellut. Kulutus melkein sama, joten mikä syy kallistaa kupin ja kumman puolelle lukija kunnan jäsenissä?
Hakua on käytetty ja siitä on suuri hyöty ollut tähän saakka. Ilman tätä foorumia en varmaan uskaltaisi edes femmaa hankkia
