Jos kone kilahtaa niin korjataan. Tai ennakoivasti alakertaan uudet lakrut ja kannen koneistus ja samalla R-seetit. Mitään porttauksia noilla tehotavoitteilla vielä tarvi.
Rauta maksaa, pari tonnia menee rikki tuolla listalla että heilahtaa. Jos vaihdat vaan 3 ensimmäistä niin voit kertoa kuinka lähelle 350hp pääsit.
Niin tai turboksi jokin kiina-ahdin niin säästät 500e (ainakin lyhyellä tähtäimellä). Ja softaksi periaate "tein itse ja säästin"
300hp on maaginen raja jonka ylittäessäsi laitat paljon enemmän valuuttaa likoon kuin siihen mennessä. Ja tästäkin on kirjoitettu foorumilla kymmeniä kertoja aikaisemmin, hakeva löytää
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko