Puolen tunnin odottelun jälkeen moottori käynnistyi ja pääsin ajamaan autolla kotia.
Kun yritin käynnistää autoa katsastusaseman pihassa, niin teki mieli saada uusi auto. Saabi tietysti
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
9-3 SS 2,2 302 tkm 2004
Jukka
Kampiakselin asentoanturin vaihdoin 20 tuhatta sitten eli en usko sen olevan nyt hajoamassa. Se kyllä jäi mieleen, että ohjausventtiili piti ylimääräistä ääntä sammuttamisen jälkeen, kun pääsin kotiin asti. Nyt auto on toiminut hyvin.Limu kirjoitti:Minulla oli aikanaan samoja ongelmia muutamaankin otteeseen. Sit ei lopulta käynnistynyt yksi aamu enää ollenkaan. Sammutusläpän ohjausventtiili oli tullut tiensä päähän.
Eli kun seuraavan kerran sama vaiva iskee niin ota irti ja tulppaa tuo n. 3mm letku jonka toinen pää tulee siihen imusarjan putkeen. Koita lähtiskö sit käntiin.