Elikkä autossa on k-jetronic kylmänä lähtee hyvin käyntiin ja käynti on tasainen mutta kun moottori lämpenee niin alkaa pätkimään, ajossa ei silti huomaa mitään erikoista.
Auto on mennyt juuri katsastuksesta lävitse päästöjen puolesta elikkä missä voisi olla vika.
autoon tähän mennessä kokeiltu
-uudet tulpat,johdot,virranjakajankansi,pyöriä
-lisäilmaluisti putsattu
-puola ja sytysyksikkö kokeiltu toisesta toimivasta autosta
900i -87 Tyhjäkänti
Re: 900i -87 Tyhjäkänti
Onko öljyntäyttöaukon korkki kunnolla ja tiiviisti kiinni ja muutkin alipaineletkut kondiksessa?
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: 900i -87 Tyhjäkänti
öljykorkki tuntui olevan tiivis ja letkuissa ei näkynyt murtumia yms.
mutta tuon egr venttiilin alipaine lähtöihin joku on tehnyt aikanaan tulppauksen elikkä jos tuossa loppu venttiilissä on vikaa niin voiko aiheuttaa tuollaista?
mutta tuon egr venttiilin alipaine lähtöihin joku on tehnyt aikanaan tulppauksen elikkä jos tuossa loppu venttiilissä on vikaa niin voiko aiheuttaa tuollaista?
Re: 900i -87 Tyhjäkänti
Egr voi aiheuttaa tuollaista, ellei ole tulpattu imusarjaan päin. Noista 8-v ruiskuista katoaa herkästi tyhjäkäynti, jos jostain pääsee ylimääräistä ilmaa imusarjaan.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm