Kysymys kuuluu: saako 9-3:n alkup. soittimen toimimaan suoraan 900:ssa ilman ihmeempiä räpellyksiä? Entä kuinka iso homma olisi laittaa toimimaan se cd-vekotin SID:n kanssa? Vai pitääkö laittaa 9-3:n SID myös? Vai pitääkö vaihtaa koko auto 9-3:een?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Käypä huviksesi laskemassa ihan paikan päällä, kuinka monta ovea löydät. Jatketaan näitä hyviä vitsejä sitten sen jälkeen.9-5T kirjoitti:Onko nuo 2 ja 4 oviset ngsatkusi juuri tuollaisia kyläsepän korjaamia kun ovimäärääkin on muutettu alkuperäisestä?jusa_71 kirjoitti:kyllä
(otan rahat korjautan muualla kuin merkki liikkeessä ja lopulla ostan dacian)
Saanko vielä kuvan esim. Saabista, jossa on 5 ovea? Aina niin luotettava wikipedia kun kertoo ovesta mm. seuraavaa. En löytänyt mainintaa takaluukusta tai konepellistä tai jostain muusta vastaavasta, johon Saabkin ilmeisesti noilla ovimerkinnöillään viittaa.9-5T kirjoitti:2, 3 ja 5 oviset oli ainoita mitä löysin lähistöltä ja 2-oviset on sellaisia joiden yhteydessä omistatmuistaa mainita muutakin korimalliin viittaavaa.
Etkö nyt vaan voisi näyttää sitä kuvaa?9-5T kirjoitti:ymmärrän ongelman jos wikipediasta juodut selvittämään noin yksinkertaista asiaa.
Lue vielä vähän tarkemmin, niin jänkääminen muuttuu mielekkäämmäksi.9-5T kirjoitti:Sinun "raamattusi" mukaan ovesta täytyy mahtua kävelemään sisään joten sinuna tarkistaisin montako ovea luuket Saabissa olevan.Azanovix kirjoitti:Kiitos. Viimeisen kuvan perusteella uskon, että on olemassa aidosti viisiovisia Saabeja.
Annatko yhdenkin esimerkin, jolloin yhtä turhasta asiasta alkanut länkyttäminen ja saivartelu olisi ollut yhtään vähemmän turhaa touhua? Minähän pyysin vain laskemaan ovet vasta sen jälkeen, kun saivartelu oli jo alkanut.suorsa kirjoitti:Tästäkin aiheesta näköjään tuli vääntöä. Turhaa touhua ja näyttäisi 9-5T:llä laskeminen sujuvan paremmin.
Kyllä taas merkkiliike vie asiakasta kuin Barca RealiaJMR kirjoitti: Saabin radiosta hukkui koodi, olisi maksanut 50e merkkiliikkeessä ja uusi soitin 39e motonetissä.