Vrt: edellinen 2.1 kone, männät ku raastinraudalla vedetyt, helisi ja kolisi ja kilisi ku diiseli, mutta kävi kaikilla ja lähti kylmästä hyvin käyntiin, mutta oli niin horo ettei mennyt päästöistä läpi(ei ollut ihan lähelläkään), jotenka uusvanha samanlainen kone nokalle(oli muuten TODELLA typerää laittaa toinen samallainen romukone sinne, eikös se 2 litranen olis menny heittämällä?). Männän välystäkin tais olla vaan joku 9 kertaa ohjearvon verran

Edit: tulpat on 10tkm sitten uudet, virranjakajan kansi putsattu ja kuiva, tulpanjohdot edellisestä koneesta jossa ei ollut ongelmaa, samoin ruiskupoksit vanhasta. Anturit ja suuttimet ja bensanpaineensäädin eri kuin alunperin, ja tää uus kone on aina ollu herkempi sammumaan tyhjäkäynnin tuntumasta. Liittyskö nää jotenkin, eli paineensäätimes tai suuttimis jotakin outoa ???