ACC opettaminen

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

Terve.

En löytänyt haulla, muutenkin vituttaa ku ei sielt mittää löydy, mutta asiaan donner.

Eli nyt kun käynnistän tonnarin, on ilmastointi aina AUTO asennossa.

Jotain voi tehdä jotta se aina menisi ECON asentton kun laittaa virrat päälle.

Miten tehdään?
Sobrealimentación es la ostia.
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

ACC1/2/3?

EDIT
Jos sigun tonnari, niin ACC3 paneeli.
Muistaaksen oikeainpuolimmaisimman rivistön ylintä ja alinta nappia samaan aikaan kun haluttu presetti on jo päällä.
Paneelin pitäisi antaa feedbacki vilkuttamalla taustavaloa.
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

kiitos, vahvistaisiko joku vielä vastauksen?
Sobrealimentación es la ostia.
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

Mimmi kirjoitti:
uudestakaupungistasaab kirjoitti:kiitos, vahvistaisiko joku vielä vastauksen?
Miksi, pelkäätkö vastauksen olevan liian heikko ilman vahvistusta?

Tässä siten mielenrauhan vuoksi: vahvistan.

nimenomaan, pelkään, eniten kuolemaa mutta aika paljon kanssa ilmastointilaitteita ja tummia kissoja.
Sobrealimentación es la ostia.
blobbo
"Aero"
Viestit: 310
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 20:05

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja blobbo »

Pakko kysyä: Miksi tahdot opettaa ACC:lle pahoja tapoja? ACC tykkää kun sitä pidetään AUTO-asennossa. Vai onko Barcelonassa bensa kallista?
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

blobbo kirjoitti:Pakko kysyä: Miksi tahdot opettaa ACC:lle pahoja tapoja? ACC tykkää kun sitä pidetään AUTO-asennossa. Vai onko Barcelonassa bensa kallista?
kaikki on kallista kun on köyhä. enkä tykkää kun se aiheuttaa hetkittäistä kuukahtamista tyhjäkäuntiin kun lyö kompuran päälle, muija pelästyy.
Sobrealimentación es la ostia.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja core2 »

blobbo kirjoitti:Pakko kysyä: Miksi tahdot opettaa ACC:lle pahoja tapoja? ACC tykkää kun sitä pidetään AUTO-asennossa. Vai onko Barcelonassa bensa kallista?
Just näin. Anna ACC:n olla auto säädöllä, tämän olen kuullut asentajilta niinkauan kun tämä ACC on saabeissa ollut, Yksinkertaisesti siksi, että sen tarkoitus ei ole vain työntää jäähdytettyä ilmaa kesäkuumalla, vaan se myös ollessaan auto-asennossa kuivattaa sisään tulevaa ulkoilmaa aina kun se on päällä, siis niin syksyllä kuin talvellakin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

core2 kirjoitti:
blobbo kirjoitti:Pakko kysyä: Miksi tahdot opettaa ACC:lle pahoja tapoja? ACC tykkää kun sitä pidetään AUTO-asennossa. Vai onko Barcelonassa bensa kallista?
Just näin. Anna ACC:n olla auto säädöllä, tämän olen kuullut asentajilta niinkauan kun tämä ACC on saabeissa ollut, Yksinkertaisesti siksi, että sen tarkoitus ei ole vain työntää jäähdytettyä ilmaa kesäkuumalla, vaan se myös ollessaan auto-asennossa kuivattaa sisään tulevaa ulkoilmaa aina kun se on päällä, siis niin syksyllä kuin talvellakin.
jaa, mun asentaja täällä epsanjassa sano 30v kokemuksella saabeista että parempi olla econilla vaan, sitten ku on kuuma niin auto.

mene ja tiedä
Sobrealimentación es la ostia.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja core2 »

No sen verran on näköjään eroa, että näitä ACC:n vikoja on luultavasti enemmän tai vähemmän siellä kuin täällä? Okey Espanjassa ei sillä kait ole suurta merkitystä kun ei tarvitse autodefrosterinkaan käynnistyä ollenkaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

core2 kirjoitti:No sen verran on näköjään eroa, että näitä ACC:n vikoja on luultavasti enemmän tai vähemmän siellä kuin täällä? Okey Espanjassa ei sillä kait ole suurta merkitystä kun ei tarvitse autodefrosterinkaan käynnistyä ollenkaan.

sitä vähän määkin meinasin, että tuo keli on täällä "pehmeämpi" eli pakkanen ei riko paikkoja...
Sobrealimentación es la ostia.
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

kyllä se kikka toimis. kiitos vastanneille ja erityiskiitos mimmille kun otit pelkoni niin erityisen herkästi huomioon.
Sobrealimentación es la ostia.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: ACC opettaminen

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

eli pakkanen ei riko paikkoja...
No ei ainakaan kompressoria riko, tämä kun ei edes kytkeydy pakkasella päälle.
Vaikka nappula olisikin auto asennossa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vastaa Viestiin