Tolla GT3071 onkin juuri haettu sitä, että ei tarvitsisi naarata kertaakaan irti sitä, kun siinä on kiinteä hukkis ja istuu orkkissarjaan ja päällä lämpöpelti jota voi tarvittaessa laajentaa ylä ja/tai alapuolella. Onhan se totta, että Garretti on jonninverran Mitsua isompi

, mutta itse tiedän pari paikkaa, jossa ei niin tarkkaan kattella jokamutteria konepellin alta täällä päin(mansesterin lähellä), Vigge varmaan tietää ainakin toisen paikan, joista nyt ei kannata täällä huudella.
Jos GT3071 joutuisi irrottamaan, niin luulisi hiukan helpommalla, koska pakosarjaan ei tarvitsisi koskea, välilaippa saisi jäädä paikoilleen ja Mitsu 19T kiinni sekä boxi/softan vaihto, suuttimet 630cc saisi jäädä.
Holsetissa koko paketti(tai erillisinä osina)+ vakiosarja kiinni + boxin/softan vaihto.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.