Vaihteiston ja vaihdekepin "keskittäminen"

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Morphing
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 04:31

Vaihteiston ja vaihdekepin "keskittäminen"

Viesti Kirjoittaja Morphing »

Elikkä rosvo merkiset ryökäleet meinasivat laatutietoisina föraa mun 900 /90 mallin melkein uuden
Saappin mutta pöllypäissän eivät osanneet ilmeisesti piuhata ihan oikein piuhoja joten
auto jäi pihaan.
Omavastuu jotain 160 plus jos jättäs sen jonnekkin korjattavaksi niin sais varmaan jo parin kuukauden päästä takasin :evil:

Virtalukko ihan paskana ja runnottu keppi systeemi muutenkin aivan solmuun eli uusi vanha tilalle.

Saan mä sen vaihdettua ja kokeilemalla toimimaan mutta olisko kellään helppoa vinkkiä miten
se kannattaisi laittaa kerralla kohdalleen?

Luovutus elin on jo otettu lumihangessa makaillen ja uuden lukkopesän meinaan siihen vaihtaa kun on kerran hommiin ryhdytty niin saa katsastus mieskin repiä avainta niin paljon kun huvittaa :twisted:
900i -90
Avatar
eegas
"Hölösuu"
Viestit: 1115
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi

Re: Vaihteiston ja vaihdekepin "keskittäminen"

Viesti Kirjoittaja eegas »

SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Morphing
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 04:31

Re: Vaihteiston ja vaihdekepin "keskittäminen"

Viesti Kirjoittaja Morphing »

Kiitoksia näillä neuvoilla edetään.
900i -90
Vastaa Viestiin