..jatkan hieman tätä topikkia omalla kuumeilulla
9-3 Aero tuli myytyä ja tarkoitus oli ostaa Jaguar tilalle, mutta kun ei oikeasti hyvää löydy eikä nuo harmaat massatuotteet innosta, niin katse on tullut käännettyä takaisin Saabeihin. Nyt vaihtoehtoina on joko 9-5 Aero manuaali 2003, ajettu reilut 200tkm tai sama auto faceliftattuna vuosimallina 2004, mutta automaattina ja 150tkm ajettuna.
Edellinen Aero oli automaatti, eikä sen kanssa ollut ongelmia. Olen kuitenkin etsi komennolla löytyneitä kertomuksia 9-5 automaatin ongelmista lukenut. Ovatko nuo ongelmat enemmän sääntö kuin poikkeus? '04 Aero on täällä toiminut vuokra-autona, joten auto lienee saanut kenkää. Miten 9-5 noviisina voisin koeajolla yrittää mahdollisista ongelmista saada vihiä?
Olenko ymmärtänyt oikein, tuossa tuossa '04 mallissa huohotusongelmat on ratkaistu jo tehtaalta lähtiessä? Erottaako tehdyn päivityksen jostain paljaalla silmällä?
Manuaali Aero lähtisi viidellä ja puolella tonnilla, automaatista pitäisi maksaa tonni enemmän.
Kaitsu