Samalla havaitsen myös keskustelussa mukana olevia "haamuja", siis salaseuralaisia

Onkohan tämän salaseuraisten läsnäoloon mitään järkevää selitystä?
Mikähän tuollainen ammattiala ja työnantaja voi olla?saabvector kirjoitti:Ja ei, henkeäni ei uhata..jotkut ammattialat ja työnantajat ovat tiukempia.
Haluaisitko listan kotimaisista tai jopa ulkomaisista hallinnon aloista, maan turvallisuuten liittyviltä / turvallisuus ja vartiointi osa aluelilta, sekä yrityksistä ?Jussi kirjoitti:Mikähän tuollainen ammattiala ja työnantaja voi olla?saabvector kirjoitti:Ja ei, henkeäni ei uhata..jotkut ammattialat ja työnantajat ovat tiukempia.
No siltä vaikuttaa. Itse taas ihmettelen sitä teissä jotka vaivautuvat muiden toiminnasta, että luetteko ollenkaan omia kirjoituksianne ennenkuin painatte "lähetä"- nappulaa?ristos kirjoitti:eikä kanssakeskustelijoita tarvitsisi oikein lyttäillä matalaksi.
Itse arvostan kanssakeskustelijoita kunnioittavaa ja arvostavaa mielipiteen vaihtoa.
Juu... sen nimenomaan haluaisinsaabvector kirjoitti:Haluaisitko listan kotimaisista tai jopa ulkomaisista hallinnon aloista, maan turvallisuuten liittyviltä / turvallisuus ja vartiointi osa aluelilta, sekä yrityksistä ?
Joo joo, uskon tokisaabvector kirjoitti:Jollainhan voi lukea työsopimuksessa esim seuraavaa: käyttäessäni xxxx tietoliikenne verkkoa ja sen hallinnoimia atk laitteita sitoudun olla ilmaisematta julkisissa foorumeissa omaa nimeä ja toimin nimimerkin suojissa vain ja jos se on tarvittaessa salattavissa. Hyväksytän julkisilla foorumeilla kirjoittelun työnantajalla siltä osin kun sitä käytän työ ja virka ajan puitteissa työ yhteisön laitteilla.
Aivan yhtä hyvin voisi kysyä, onko läsnäolon seurannalle mitään järkevää selitystä.ristos kirjoitti: Onkohan tämän salaseuraisten läsnäoloon mitään järkevää selitystä?
Ei kait se näy kun hetken aikaa siinä listalla, jos et me foorumin muihin osioihin. Vai meinaatko että webbi selain lähettää kokoajan paikallaolo tietoa ja lopettaa sen kun sammutetaan. Ei se niin toimi.Juha96 kirjoitti:Mulla on usein / aina tämä foorumi jossain ikkunassa taustalla auki, kun itse olen jossain toisella sivustolla tai jopa poissa koneen äärestä.