Kumpi rengas eteen

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Minäkin mieluummin korjaan perän sladin pikaisella ratin käännöllä ja sitten vauhdin tiputtamisella. Entisenä kuupan omistajana perän irtoaminen ja pitkät käsijarrusladit on itsestään selvyyksiä.Kaasua kaarteissa!
Puskemiseen ei ole korjauksena kuin vauhdin hiljentäminen.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
turpiini900
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: To Huhti 29, 2004 13:33
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja turpiini900 »

Tähän keskusteluun pätee vanha viisaus, mielipiteitä on yhtä paljon kuin perseenreikiä :D
900 S Tbo Coupe -96
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Auton vetotavasta riippumatta aina paremmat taakse.

Törmäily ei ole koskaan kivaa, mutta keula edellä on silti parempi vaihtoehto kuin kylki edellä törmääminen.

Jos budjetti ei kestä koko sarjan uusimista niin loppuun suditetut etukumit roskiin ja vanhat takakumit eteen ->uudet 2kpl taas taakse...
Hitain Pohjois-Suomessa
"Hirsch"
Viestit: 746
Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.

Viesti Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa »

Pistä samanlaiset renkaat eteen ja taakse. Jos on huonot renkaat niin osta uudet. Tämän asian kanssa ei saa pelleillä sillä tiellä liikkuu muitakin, jotka voivat syyttä suotta joutua vaaraan.

Jos jostakin syystä ajaa kuitenkin huonoilla renkailla niin nopeudet sitten alas. 100km/h talvella on aina vaarallista oli renkaat mitkä hyvänsä.
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itsekkin kyllä aina vaihtelen siten että kuluvat tasaisesta ja sitten kerralla kaikki uusiks ja taas sama peli. Näin olen ainakin itse pärjännyt hyvin kesällä ja talvella :wink:

Harvemmin on tuo Saabin (900,9000,9-5)perä on päässyt yllättämään, kyllähän se sieltä irtoaa kun on tarpeeksi vauhtia ja sopivan liukasta, mutta tähän asti on ainakin vielä pysynyt hanskassa. (lukuunottamatta veljen tomaatti tonnaria mikä yllätti soralla, joka menikin sittenkin lunastukseen :oops: ).

Nykyään ainakin koitan välttää huonoilla renkailla ajamista varsinkin talvella 8)
Saab 9-3 TTID Vector 2008
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Tämä kommenttini liittyy vain nastoitettuihin renkaisiin.
Harvoin nastarenkaissa ei ole pyörimissuuntaa määrätty, mutta jos omistaa sellaiset nastarenkaat joista suuntamerkintää ei löydy niin pyörimissuunta tulee silti säilyttää samana. Nastat irtoilevat todella tehokkaasti jos suunta muuttuu.
Vastaa Viestiin