 Mut autoverollinen hinta (130 hv Linear) lisävarusteiden kanssa on kyllä yli 32 kEUR.
 Mut autoverollinen hinta (130 hv Linear) lisävarusteiden kanssa on kyllä yli 32 kEUR.Siitä huolimatta leasingetu/kk jäi halvemmaksi kuin Dodgella!
 Mut autoverollinen hinta (130 hv Linear) lisävarusteiden kanssa on kyllä yli 32 kEUR.
 Mut autoverollinen hinta (130 hv Linear) lisävarusteiden kanssa on kyllä yli 32 kEUR.Tervetuloa kerhoon! Rotke on kyllä yksi parhaista R-alkuisista autoista, mutta ei vedä vertoja Saabille, joten hyvä päätösMeikku kirjoitti:Saabin "nosto talkoissa" mukana! Liisarin vaihto, eikä muita tarvinnut edes harkitaMut autoverollinen hinta (130 hv Linear) lisävarusteiden kanssa on kyllä yli 32 kEUR.
Siitä huolimatta leasingetu/kk jäi halvemmaksi kuin Dodgella!

Thanks - näinpä! Ja kuten huomaat, on jäsennumero ollut vain tauollamjava kirjoitti:Tervetuloa kerhoon! Rotke on kyllä yksi parhaista R-alkuisista autoista, mutta ei vedä vertoja Saabille, joten hyvä päätösMeikku kirjoitti:Saabin "nosto talkoissa" mukana! Liisarin vaihto, eikä muita tarvinnut edes harkitaMut autoverollinen hinta (130 hv Linear) lisävarusteiden kanssa on kyllä yli 32 kEUR.
Siitä huolimatta leasingetu/kk jäi halvemmaksi kuin Dodgella!



 
 
 -
 -Aika täpinöissä ollaan, kun ei ole allekirjoitus päivittynytpekkatyn kirjoitti:No niin, tänään (tai siis eilisen puolella) oli sitten uuden TTiD:n luovutus. Täytyy sanoa että vieläkin on vähän suu messingillä...
Heti joutui uusi Saab tositoimiin; tiukka 500 km siirtymätaival Seinäjoen Rinta-Joupilta Pohjois-Karjalan susirajoille tuulessa ja lumituiskussa. Hienostihan se siitä selvisi, kuinkas muutenkaan. Sehän onkin

