Mikä on se yhteys/tapa jolla hajonnut di-kasetti aiheuttaa kylmän moottorin? Eli uusi termostaatti vaihdettu, koska epäilty että siinä vika. Lämmöt toimi pari päivää suurinpiirtein normaalisti kunnes ei noussut enään kuin 70-79c. Vaihdettiin uusi di-kasetti ja lämmöt ok siitä asti.
Ja huomautuksena että kone toimi ok. Ei vikakoodeja/ce-valoa eikä ajossa huomannut mitään ongelmaa. Muuta kuin ettei kone lämmennyt niin kuin olisi pitänyt.
DI-kasetti kysymys?
DI-kasetti kysymys?
Ahdonvoimaa
Re: Guruille kysymys?
Ei mitenkään, etäisesti se mahdollisuus jos aiheutti nakutusluuloja ja myöhästytti sytytysennakkoa (=vähemmän lämpöä kanteen ja tätä kautta jäähdytysnesteeseen).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Guruille kysymys?
Milläs koodilla noita olisi voinut tuosta sid-infosta yrittää etsiä? Ja paljonko olisi ollut normiarvot kohtuu toleranssilla?
Ahdonvoimaa
Re: Guruille kysymys?
IOff suuresti miinuksella. DI-kasetti ja moottorin lämpötila tuskin todellisuudessa liittyivät toisiinsa muuten kuin sattuman kautta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Guruille kysymys?
Sitähän se Rikukin sanoi ettei kyllä ymmärrä mikä yhteys noilla voi olla keskenään. Ja yleensä di-kasetti hajoaa kertaa laakista eikä pikkuhiljaa oireillen. Mutta hyvä näin.


Ahdonvoimaa