ng900 öljyvuoto/öljynpaineanturi?
ng900 öljyvuoto/öljynpaineanturi?
ng900 2.0se turbo -96. Onko se öljynpaineanturi mikä on siinä lohkossa kuskin puolella sojottaen eteenpäin? Joka tapauksessa on öljyinen sen anturin ympäriltä. Eli mikä anturi se on ja saako miten helposti vaihdettua. Eli pulppuaako öljyt pihalle jos avaa? Onko miten yleistä vuotaminen? En tosin päässyt katsomaan kuin päältä eli onhan mahdollista, että on vuotanut jostain muualta siihen anturin ympärille. Kiitos jo etukäteen vinkeistä.
Re: ng900 öljyvuoto/öljynpaineanturi?
Öpa-anturi on lohkon takapuolella noin keskellä. Kuvaamassasi paikassa voisi olla kampiakselin asentoanturi. Kuskin puolen etunurkka kannen välistä on yleinen vuotopaikka, katso tuleeko vuoto sieltä? Kannen jälkikiristys voi auttaa.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: ng900 öljyvuoto/öljynpaineanturi?
Kiitti. Se tosiaan on mainitsemasi kampiakselin asentoanturi jonka ympärys oli nyt kuivunut. Ehkä kun moottori eilen lämpesi niin kuivatti. Nyt kun kirkkaammin silmin katsoi niin näyttäisi kosteutta olevan sylinterikannen välistä vänkärin puolelta päädystä ja etunurkan seudulta. Myös vähän kosteutta kuskin puoleisessa etunurkassa.
Maistelin alle laittamani sanomalehden päältä ja maistui öljyltä. Jäähdytysneste vajunut paisuntasäiliöstä. Öljyn määrä ei ole vajunut. Aika paljon mahdollisuuksia mitä on tapahtunut, kun ollut kovia pakkasiakin jne. Onko suosituksia jostain pajasta pääkaupunkiseudulla jossa voisi käyttää "diagnoosissa" tai muita vinkkejä? On reilun viikon päästä reissuun lähtö niin mietityttää uskaltaako saabilla lähteä.
Maistelin alle laittamani sanomalehden päältä ja maistui öljyltä. Jäähdytysneste vajunut paisuntasäiliöstä. Öljyn määrä ei ole vajunut. Aika paljon mahdollisuuksia mitä on tapahtunut, kun ollut kovia pakkasiakin jne. Onko suosituksia jostain pajasta pääkaupunkiseudulla jossa voisi käyttää "diagnoosissa" tai muita vinkkejä? On reilun viikon päästä reissuun lähtö niin mietityttää uskaltaako saabilla lähteä.
Re: ng900 öljyvuoto/öljynpaineanturi?
Sylinterikannen pulttien jälkikiristys
Holmberg http://www.suomenyritykset.fi/AUTOHUOLT ... B/9204222/
Holmberg http://www.suomenyritykset.fi/AUTOHUOLT ... B/9204222/
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: ng900 öljyvuoto/öljynpaineanturi?
Pikaisella lukemisella en huolestuisi, jos et aio maailman ympäri sillä ajaa.
Tuo kannen jälkikiristys voisi olla hyvä, mutta tuskin akuutti toimenpide.
Oliko tuo jäähdytinnesteen vahoaminen kuinka suuri?
½ litraa, litra??
Tuo kannen jälkikiristys voisi olla hyvä, mutta tuskin akuutti toimenpide.
Oliko tuo jäähdytinnesteen vahoaminen kuinka suuri?
½ litraa, litra??
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."