NG 900S Virtalukko sanoi itsensä irti.
NG 900S Virtalukko sanoi itsensä irti.
Siis onko mittän tehtävissä?
Avain ei käänny VIRTALUKOSSA.
Pakki jäi silmään, isä koitti jo rasvata, ei auttanut.
Ja tietysti puuttuu vielä se lukon numero...
Avain ei käänny VIRTALUKOSSA.
Pakki jäi silmään, isä koitti jo rasvata, ei auttanut.
Ja tietysti puuttuu vielä se lukon numero...
Joku joskus väitti korjanneensa jumittuneen virtalukon suihkuttamalla spray-silikonia.
Tuskinpa se siitä ainakaan huonommaksi menee..
Eikös uuden lukon saa avaimen numeron perusteella, itse lukon vaihtaminen ei ole kovin iso homma, jos vaan saa avaimen kääntymään lukossa..
Tuskinpa se siitä ainakaan huonommaksi menee..
Eikös uuden lukon saa avaimen numeron perusteella, itse lukon vaihtaminen ei ole kovin iso homma, jos vaan saa avaimen kääntymään lukossa..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Itsellä oli joskus sama ongelma. Saattoi pitkän ja kärsivällisen renkuttelun jäälkeen liikahtaa.
Lukon pohjassa oli pari osaa mennyt epäsynkkaan. Purin systeemit ja laitoin takas. Toimi sen jälkeen, eikä ongelmaa esiintynyt. Kerkesin tilaamaan uuden lukonkin (550mk) mutta jätin sen käyttämättä.
Saadakseen lukon irti on purettava keskikonsoli aloittamalla keskikonsolin takareunasta penkkien välistä. Kaikki torxit irti mitä löytyy. Sähkölasien kytkimien levy on pullautettava irti. Vaihteen valitsimen loota on otettava irti. Vaihteen valitsimen varsi on irrotettava laatikosta. Huom. vaihdekepin pitää olla samassa asennossa kun laittaa takaisin, että vaihtet toimii
Mulla on Haynesin englannin kielinen opas minkä mukaan tein homman. Aika monta liikkuvaa osaa, muttei paljon ruuveja kummempia, ettei niitä ite pystyis tekemään.
Kerkes mulla menemään muutamaan kertaan pakkilukon jouset sun muut pikkasen väärin, joten jouduin about 5 kertaa purkamaan ja kokoamaan koko syteemin alusta loppuun. Välillä meinas ihan ottaa pattiinkin, jos voit kuvitella
Noh, lopussa kiitos seisoo.
Lukon pohjassa oli pari osaa mennyt epäsynkkaan. Purin systeemit ja laitoin takas. Toimi sen jälkeen, eikä ongelmaa esiintynyt. Kerkesin tilaamaan uuden lukonkin (550mk) mutta jätin sen käyttämättä.
Saadakseen lukon irti on purettava keskikonsoli aloittamalla keskikonsolin takareunasta penkkien välistä. Kaikki torxit irti mitä löytyy. Sähkölasien kytkimien levy on pullautettava irti. Vaihteen valitsimen loota on otettava irti. Vaihteen valitsimen varsi on irrotettava laatikosta. Huom. vaihdekepin pitää olla samassa asennossa kun laittaa takaisin, että vaihtet toimii

Mulla on Haynesin englannin kielinen opas minkä mukaan tein homman. Aika monta liikkuvaa osaa, muttei paljon ruuveja kummempia, ettei niitä ite pystyis tekemään.
Kerkes mulla menemään muutamaan kertaan pakkilukon jouset sun muut pikkasen väärin, joten jouduin about 5 kertaa purkamaan ja kokoamaan koko syteemin alusta loppuun. Välillä meinas ihan ottaa pattiinkin, jos voit kuvitella

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Niin no mulla meni ekan kerran jumiin jo viime talvena, kun auto oli alle vuoden vanha...aseöljyä sisään ja muutaman minuutin päästä avain kääntyi taas..
vika sinänsä ei säikäyttänyt. Tonnarissa mulla meni virtalukko ja molempien etuovien lukot aikanaan samalla tavalla, tosin tonnari oli siinä vaiheessa 10-12 vuotias, 9-3 alta 1v...
vika sinänsä ei säikäyttänyt. Tonnarissa mulla meni virtalukko ja molempien etuovien lukot aikanaan samalla tavalla, tosin tonnari oli siinä vaiheessa 10-12 vuotias, 9-3 alta 1v...

9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Re: NG 900S Virtalukko sanoi itsensä irti.
mun vanhempien autossa oli sama ongelma..M.p. kirjoitti:Siis onko mittän tehtävissä?
Avain ei käänny VIRTALUKOSSA.
Pakki jäi silmään, isä koitti jo rasvata, ei auttanut.
Ja tietysti puuttuu vielä se lukon numero...
laitettiin uusi virtalukko, kun mikään muu ei auttanut.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki