Niin ja ton suodattimen menin kyllä sitten tappamaan enemmän tai vähemmän, kun ryhdyin sitä naftalla pesemään missä olikin sitten kaikkea muutakin mukana. Eli mistä sitä uutta sai?

Se on tuo 3-vaiheinen automaatti, ei auta. Mulla ihan sama kulutus tuossa 119tkm ajetussa -87:ssa nyt näillä keleillä. Ei vanhene bensat tankissa ei, vaan tuoreilla ajetaan.ahietalahti kirjoitti:
Miten muuten tommoisessa automaattissa, onko kuinka karstaisi koneita tullut vastaan noin yleensä? Tota kovaa bensankulutusta kun on vaikea uskoa. 12-13l/100km on vain niin pirusti ja mä oon niin hellällä jalalla koittanut ajaa kun vain voi.
Kaipa se sitten pitää uskoa vain. On vain niin pöhkön tuntuista kun tuo exä (vapari 16V, ilman kattia) meni matka-ajossa hiukka päälle 6l ja tää meni samamoises matka-ajos 10l. Onneksi tosiaan ei oo käyttis ja ei tää sentään niin paljo vie kun tuossa pihassa seisova '75 mallinen Taunus GT.Tri-Lo kirjoitti:Se on tuo 3-vaiheinen automaatti, ei auta. Mulla ihan sama kulutus tuossa 119tkm ajetussa -87:ssa nyt näillä keleillä. Ei vanhene bensat tankissa ei, vaan tuoreilla ajetaan.
Ihan ok tuo, omassa 1,0 mutta ennen tuli kokeiltua vähän kaikenlaisia arvoja ennen erään imuvuodon löytymistä. Eli ei nosta kulutusta tuo, muttei myöskään laske.(suosittu väite sekinahietalahti kirjoitti: Seos säädettiin pajalalla niin että häkä oli välillä 1,2-1,5. Ehkä voisi olla laihemmallakin? Ainakin pajan mies sanoi niin, mutta itse käskin jättää tuohon. Tämä ei ehkä sittenkään ollut viisasta.![]()
Tuoalt Ruattin puolelt löytyis noit kylkiteippei PDF tiedoston sivulta 48:Tri-Lo kirjoitti:Kiitos, mainiota.
Nuo 2 alinta kylkiteippiä uustuotantoon PLEEASE!!(-84 lisävarusteet tiedosto 4)
Kiitos vinkistä, mun kohdalla vaan olisi pitänyt olla 900-versio ja kullanvärisenä.C 124 320 kirjoitti:Tuoalt Ruattin puolelt löytyis noit kylkiteippei PDF tiedoston sivulta 48:Tri-Lo kirjoitti:Kiitos, mainiota.
Nuo 2 alinta kylkiteippiä uustuotantoon PLEEASE!!(-84 lisävarusteet tiedosto 4)
http://www.saabklubben.com/sites/defaul ... 99-900.pdf