Tossa päivällä rupes yhtä äkkiä tyhjäkäynti seilaamaan 1000 ja 1500 kieroksen välille.
Huomasin, että tyhjäkäynti mötikän alta oli katkennut sellanen kumiletku (menee imusarjan juureen) jonka sisällä oli kovamuovinen letku. Onko se jokin alipaineletku ja voiko sen korvata jollain muulla paine letkulla.
evap letku jonka kautta imetään bensahöyryjä aktiivihiilikanisterilta imusarjaan ja juuri tuo letkun loppumutka on kuuluisa vuotopaikka. Takuulla haittaa seoksia.
Sen viimeisen 5 cm sitä päällysletkua voi vaihtaa koska se juuri korkkaa, koko on sama kuin ahtopaineen säätöventtiilin silikoniletkuissa eli 6mm sisältä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Kiitos neuvosta, Mä jo vähän tuota bensa jutskaa epäilinkin kun kyselyn jälkeen enempi haulla aiheesta pengoin. En tiedä oliko tuota jo aikaisemmingin korjailtu kun ei ylettynyt enään modauksen jälkeen. Laitoin sitten vähän pitemmän pätkän tilalle paineletkua, mutta nyt pelittää (täytyy tarkkailla kestääkö tuo bensan höyryjä).