Terve vaan kaikki kanssatoverit.
Homma on nyt tämä, että olin jo valmiina asentamaan minun uuteen 9-3 1.8t -06 sc:hen tuota aux-letkusatsia, mutta homma stoppasi nyt siihen, kun joutuisi viemään auton testeriin ja se ainakin länsi-autossa tuntuu maksavan hunajaa (1-2h sähkötöissä tai asennus+testeri 112euroa/1h). Ihmettelen suuresti hintaa/kestoa.
Onko tähän nyt mitään muuta vaihtoehtoa, tekeekö joku jossain täällä pk-seudulla edullisemmin?
Johtosatsi kun itsessään jo kustantaa sen 60euroa. En kuitenkaan niin janoavasti halua sitä soitinta autoon, että alan 200euron paukkua siitä maksamaan.
Ideoita voi heitellä ja tiedän, haulla olisin saattanut löytää vastaavaa asiaa, mutta en vain löytänyt. Huano olen.
Nopee kysymys vielä noista BSR:n softista.
Eli varmasti ihan turvallinen paketti, jos ton stage 1 heittää sisään? Onko odotettavissa jotain ongelmaa tai sanomisia katsastuksessa? Tästäkin juttua näyttää täällä olevan, mutta heitin nyt tähän samaan hengenvetoon.
Toivottavasti nyt joku vastaa ainakin tuohon ensimmäiseen tilanteeseen.
Kiitos.
AUX-letkusarjan asentamisesta. Uusi Saabisti kysyy.
Re: AUX-letkusarjan asentamisesta. Uusi Saabisti kysyy.
Mahtavaa, kiitoksia! Laitan sulle vaikka yv:tä, kun johto minulla on asennettuna yms.Mimmi kirjoitti:Osta naru, asena ja aja tänne TECHitetäväksi.
Muilla ollu ongelmia AUXin liitännän toimivuuden kanssa?
Täällä ääni kuuluu kuin haudan takaa kun volat kääntää kaakkoon.
Kokeiltu kahdella eri MP3 soittimella ja johdolla.
Siis WTF?! Ideoita...?
Siis WTF?! Ideoita...?
Takana 70tkm Bsr stage 1:lla (1.8t) ja ongelmitta softan osalta. Kerran leimasin. Viisautta lienee samalla asentaa ahtopainemittari ja tarkkailla toisinaan lukemia ( 1-1.1bar). Viallista ahtopaineen säätöventtiilistä löytyy juttua. Liialliset ahdot saattavat aiheuttaa päänvaivaa toisaallaMigo kirjoitti: Nopee kysymys vielä noista BSR:n softista.
Eli varmasti ihan turvallinen paketti, jos ton stage 1 heittää sisään? Onko odotettavissa jotain ongelmaa tai sanomisia katsastuksessa? Tästäkin juttua näyttää täällä olevan, mutta heitin nyt tähän samaan hengenvetoon.
Toivottavasti nyt joku vastaa ainakin tuohon ensimmäiseen tilanteeseen.
Kiitos.

93SC TTiD
-
- "Hölösuu"
Volumea joutuu pitämään todella kovalla että kuuluu,aivan normaalia.kake00 kirjoitti:Muilla ollu ongelmia AUXin liitännän toimivuuden kanssa?
Siis WTF?! Ideoita...?
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com