Täytyy sanoa, että olin myös pari vuotta sitten automaattivastainen, mutta tässä on ääni muuttunut kellossa jonkun verran. Ainakin tuo nykyinen pirssi toimii vähän "hienosäädettynä" aika hienosti automaattilaatikon kanssa. Sanoisin, että 3-3 tasuri olisi ennemmin kuin 0-5 tappio manuaaliin verrattuna.
Pyyntihinta vs. myyntihinta? Saabia ostamassa, tyyppiviat?
-
apu,apupoika
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Pyyntihinta vs. myyntihinta? Saabia ostamassa, tyyppiviat?
No, tuskin tässä nyt kukaan varsinaisesti ketään provoaa.
Täytyy sanoa, että olin myös pari vuotta sitten automaattivastainen, mutta tässä on ääni muuttunut kellossa jonkun verran. Ainakin tuo nykyinen pirssi toimii vähän "hienosäädettynä" aika hienosti automaattilaatikon kanssa. Sanoisin, että 3-3 tasuri olisi ennemmin kuin 0-5 tappio manuaaliin verrattuna.
Täytyy sanoa, että olin myös pari vuotta sitten automaattivastainen, mutta tässä on ääni muuttunut kellossa jonkun verran. Ainakin tuo nykyinen pirssi toimii vähän "hienosäädettynä" aika hienosti automaattilaatikon kanssa. Sanoisin, että 3-3 tasuri olisi ennemmin kuin 0-5 tappio manuaaliin verrattuna.
Re: Pyyntihinta vs. myyntihinta? Saabia ostamassa, tyyppiviat?
Ei tietenkään ollut mikään provo
.
Vaan ihan sitä vain kirjoitin, että hämmästyksen ollessa suuri automaatin öljynvaihdon hinnan osalta, niin kyseessä on tosiaankin "oikea" hinta. Ketään ei siis ole huiputettu tai ryövätty, vaikka on maksanut toimenpiteestä kohtuu ison summan. Ilman muuta saa kysyä ja ihmetellä. Näihin sitten pyritään antamaan vastauksia ja selvityksiä ihmetysten aiheeseen. Sen jälkeen ei sitten enää olekaan niin ihme.
Vaan ihan sitä vain kirjoitin, että hämmästyksen ollessa suuri automaatin öljynvaihdon hinnan osalta, niin kyseessä on tosiaankin "oikea" hinta. Ketään ei siis ole huiputettu tai ryövätty, vaikka on maksanut toimenpiteestä kohtuu ison summan. Ilman muuta saa kysyä ja ihmetellä. Näihin sitten pyritään antamaan vastauksia ja selvityksiä ihmetysten aiheeseen. Sen jälkeen ei sitten enää olekaan niin ihme.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)