joo, älkää nyt kuvitelko että sellaista olisin hankkimassa, kunhan haen konkretiaa päiväuniini
Hirsch paketin hinta aeroon ?
Hirsch paketin hinta aeroon ?
onko kukaan kysäissyt saabin dealerilta mitä tuo 305hp hirsch paketti maksaa uuteen aeroon ?
joo, älkää nyt kuvitelko että sellaista olisin hankkimassa, kunhan haen konkretiaa päiväuniini
joo, älkää nyt kuvitelko että sellaista olisin hankkimassa, kunhan haen konkretiaa päiväuniini
http://www.hirschperformance.com/95/95_23aero.html
Tosta kun painat linkkiä "Saab 9-5 Aero Step Two/Three" niin löytyy hinnat puntina.
Tosta kun painat linkkiä "Saab 9-5 Aero Step Two/Three" niin löytyy hinnat puntina.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hirsch paketin hinta aeroon ?
Suomessa kyseinen paketti maksaa 17000 euroa9-5tW kirjoitti:onko kukaan kysäissyt saabin dealerilta mitä tuo 305hp hirsch paketti maksaa uuteen aeroon ?
joo, älkää nyt kuvitelko että sellaista olisin hankkimassa, kunhan haen konkretiaa päiväuniini
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Hirsch paketin hinta aeroon ?
...siis 0.026*17000 eukkoo... tekee 442 euroa kuukaudessa LISÄÄ aeron perusliisarimaksuun... (!) ..ei voi kuinTurbo Sensonic kirjoitti: Suomessa kyseinen paketti maksaa 17000 euroa
Jatkan haaveilua... ja painun pesemään vanhan ysifemmani.
Re: Hirsch paketin hinta aeroon ?
voi jeesus, sata kiloa mummoja, huh.Turbo Sensonic kirjoitti: Suomessa kyseinen paketti maksaa 17000 euroa
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Otinpa asiasta selvää, "pakollinen" setti tehojen kanssa on:
- Uus boxi
- Pakoputkisto
- välijäähdytin
- Suurempi imuputkisto + suodatin
- Isompi turbo
- Madallettu urheilualusta
- Isommat nelimäntäiset jarrut
- 18" vanteet ja Pirelli PZero 225/40 renkaat
Ja hintaa on 13 600e + 10 tunnin työt (about 500-600e). Eli kuulostaa jo fiksummalta. Mutta onhan tossa edelleen Hirsch lisä.
Löytyy koneelta täydellinen Hirsch hinnastokin, joten mailia vaan kehiin, niin pistän tulemaan.
- Uus boxi
- Pakoputkisto
- välijäähdytin
- Suurempi imuputkisto + suodatin
- Isompi turbo
- Madallettu urheilualusta
- Isommat nelimäntäiset jarrut
- 18" vanteet ja Pirelli PZero 225/40 renkaat
Ja hintaa on 13 600e + 10 tunnin työt (about 500-600e). Eli kuulostaa jo fiksummalta. Mutta onhan tossa edelleen Hirsch lisä.
Löytyy koneelta täydellinen Hirsch hinnastokin, joten mailia vaan kehiin, niin pistän tulemaan.
STCF #3
Ruottissa joku myymässä törkyhalapaa virisatsia tuohon autoosi:
http://www2.blocket.se/view/1544900.htm?l=0&c=1&city=0
Trimdelar Saab 9000&9.5 AERO
Insänd av Magnus Lindbladh (tfn: 0703-160582) den 20 september 2003 klockan 19:49.
BSR trimchips till 9000 CSE 2.0, LTT 98 och
magnetventil ger 225 hk
Pris: 2.000 + frakt.
Bosch gröna spridare(maptun)4 st nya
Pris: 2.000 + frakt.
BSR Speedpart trimbox till 95 AERO JT 3 med
racecat sportsystem passar 95 AERO 98-02.Skall
ge 294 hk, säljes pga bilbyte
Pris: 11.000 prutat&klart.0709-628113 HAI(ägaren)Mer info;RING MOBILEN!!
Eli viriboksi + 3" JT putkisto racekatilla myydään autonvaihdon takia. Hintaa satsilla Suomen rahaa 1200e.
Joku aikasemmin kyseli virisatsia ysitonniseen, no sekin on tossa...aikasen halapa.
http://www2.blocket.se/view/1544900.htm?l=0&c=1&city=0
Trimdelar Saab 9000&9.5 AERO
Insänd av Magnus Lindbladh (tfn: 0703-160582) den 20 september 2003 klockan 19:49.
BSR trimchips till 9000 CSE 2.0, LTT 98 och
magnetventil ger 225 hk
Pris: 2.000 + frakt.
Bosch gröna spridare(maptun)4 st nya
Pris: 2.000 + frakt.
BSR Speedpart trimbox till 95 AERO JT 3 med
racecat sportsystem passar 95 AERO 98-02.Skall
ge 294 hk, säljes pga bilbyte
Pris: 11.000 prutat&klart.0709-628113 HAI(ägaren)Mer info;RING MOBILEN!!
Eli viriboksi + 3" JT putkisto racekatilla myydään autonvaihdon takia. Hintaa satsilla Suomen rahaa 1200e.
Joku aikasemmin kyseli virisatsia ysitonniseen, no sekin on tossa...aikasen halapa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
TM
Ei tässä lehdessä sanota muuta kuin ahtopaine (bar) 1,15. Ei sanallakaan missä kohtaa ko paine on mutta veikkaan max arvoa jonka saavuttaa jossain kohdin kierrosaluetta.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: TM
Se on Hirschin maksimiahtopaine. Kun ekan kerran näin Hirschin 305 hv:n version viime vuoden Helsinki Motor Showssa, kysyin Saabin edustajalta, että kuinka tuossa Hirschissä voi olla maksimiahtopaine ainoastaan 1.15 bar, kun mun hopassa se on 1.3 bar (tai oli. Nykyään se on hetken aikaa overboostilla 1.4 bar).potkuhousu kirjoitti:Ei tässä lehdessä sanota muuta kuin ahtopaine (bar) 1,15. Ei sanallakaan missä kohtaa ko paine on mutta veikkaan max arvoa jonka saavuttaa jossain kohdin kierrosaluetta.
Saabin edustaja tuskastui ja sanoi mulle, että ei pysty vastaamaan asiaan, koska ei tiedä teknisistä asioista ja paikalla ei sillä hetkellä ollut ketään tekniikasta vastaavaa.
Jälkeenpäin kun olen lukenut Hirschin juttuja on sitten tullut mieleen, että autoon on laitettu sen verran iso hyrrä, että tuo 420 Nm maksimivääntö saavutetaan 1.15 barin ahtopaineella. Näin olen asian ymmärtänyt. Ennemmin kun Hirschillä ei ollut sopimusta Saabin kanssa, tarjosi Hirsch omaa 9-5 Troll R -versiotaan, jossa oli 310 hv ja 440 Nm. Tämän setin ahtopaine olikin sitten varmaan jo hieman enemmän kuin 1.15 bar
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007