pitäisikö katsastaa jos laittaa isomman, eri paikkaan, jne. alkuperäiseen verrattuna
ajatus liitää että farmariin luokkaa 300litran tankki ja venäjälle tankkaamaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Käsittääkseni nimenomaan pitää olla farkku-passatti. Ja kyllä, noita "muumikeula"-passatteja liikkuu rajalla paljon.siiseli kirjoitti:Venäjän matkailijat tuolla kotipuolessa suosivat vanhaa passattia jostain 80/90 luvun taitteesta. Niissä on joku polttoainetankin paisuntasäiliö systeemi jonka saa laskettua täyteen polttoainetta, olikohan jossain 100l paikkeilla mitä tuolla kulkee.
Itellä oli se "välimallin" passatti, elikäs '94 mallinen muistaakseni (viimeisin facelift, ei "muumi"). Oli 90l tankki mokomassa, mahtuu mukavasti naftaa, varsinkin kun kone oli 1.9 TD, eli siis sai ajella aikas reissun täyteen tankattuaan.muppelo kirjoitti:Käsittääkseni nimenomaan pitää olla farkku-passatti. Ja kyllä, noita "muumikeula"-passatteja liikkuu rajalla paljon.siiseli kirjoitti:Venäjän matkailijat tuolla kotipuolessa suosivat vanhaa passattia jostain 80/90 luvun taitteesta. Niissä on joku polttoainetankin paisuntasäiliö systeemi jonka saa laskettua täyteen polttoainetta, olikohan jossain 100l paikkeilla mitä tuolla kulkee.
heh, aika hyvä. meinasinkin tähän just kirjoittaa että paras mitä on tullut tähän asti vastaan on jenkki avolava jossa 200litran tankki. se olis jo kohtuullinenJamppa kirjoitti:Tankkia et saa suurentaa (tulee pian rajalla sanomista), mutta jos sulla on autossa polttoainekäyttöinen lisälaite, sillä saa tehdä oman tankin.
meillä on tuossa jenkkimaasturissa alkuperäisena 162 litranen naftatankki, sitten on tarkoitus tehdä lisälaitteen(eberin) tankki 150-160 litranen.