
Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Mutta onhan se kuitenkin jännää kun yksikään yksittäinen käyttäjä ei ole tehnyt mitään väärää eikä yksikään modekaan 

Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: Ihmettelyketju
Haluan kiittää nimimerkki cab95:sta tästä viestistä. Minua nimittäin alkoi vihdoinkin huvittaa koko tämä keskustelu...cab95 kirjoitti:Jusa ja risto,jo sen sadan viestin jälkeen tälläinen tyhmempikin tallaaja huomaa et te olette 2 niistä opetuslapsista ja seuraatte isää ja poikaa vaik autiolle saarelle.Jolllei sääntöjä halua seurata,prospektiks liivijengiin vaan.ps joko ug liivit tilattu.Eli born to be wild(paitsi himas)

Olen sitä mieltä, että foorumi, kuten koko Saab-klubi, on vapaaehtoista harrastustoimintaa. Siihen voi kuka tahansa tulla mukaan ja myös halunsa mukaan lähteä pois. En arvosta tosin esimerkiksi Mimmin poistumistapaa ja olen sen hänelle itselleenkin sanonut puhelinkeskustelussa: miksi kaikki omat viestit piti saada pois ja tuhota samalla kokonaisia viestiketjuja lukukelvottomaksi? Kosto moderaattoreille osui ja upposi, mutta valitettavasti kaikkiin foorumin käyttäjiin.
Olen myös ihmetellyt, onko tosiaankin niin, että yli 3000 klubilaisen ja vielä useamman foorumilaisen joukosta ei löytyisi tietotaitoa korvaamaan muutamaa henkilöä? Kaikki kunnia heidän asiantuntemukselleen, mutta ei kait Saabien rassaaminen ihan tähtitiedettä ole teille muillekaan.
Minusta banaanisaarissa ei ole mitään pahaa. Voihan näitä Saab-aiheisia keskustelufoorumeja olla vaikka kuinka. Samat henkilöt voivat vaikuttaa useammilla foorumeilla, eikä siinä pitäisi olla mitään sen kummempaa. Joten siinä mielessä on vähän hassua, että banaanisaaria pitää mainostaa täällä jonain "vaihtoehtona".
Ei tämän foorumin säännöissä ole mitään ihmeellistä. Kirjoitustaitoiset pystyvät itseään ilmaisemaan niiden puitteissa oikein kattavasti. Yhden moderaattorin syyllistäminen pahuuden ruumiillistumaksi on lähinnä koomista.
Tekisi mieleni laittaa tähän loppuun, että peace and love, boys.

Re: Ihmettelyketju
Enpä usko että tässä on kyse varsinaisen tietotaidon katoamisesta foorumilta vaan enemmänkin siitä että vastausautomaatit kysymyksiin, joihin löytyy vastaus WIS:stä ja varaosakirjasta katosivat. Uskoisin että täällä edelleenkin ihmisiä jotka osaavat WIS:ä ja EPC:tä lukea, mutta onko enää niitä, jotka haluavat sillä päteä 24/7/365?PiaB kirjoitti:Olen myös ihmetellyt, onko tosiaankin niin, että yli 3000 klubilaisen ja vielä useamman foorumilaisen joukosta ei löytyisi tietotaitoa korvaamaan muutamaa henkilöä? Kaikki kunnia heidän asiantuntemukselleen, mutta ei kait Saabien rassaaminen ihan tähtitiedettä ole teille muillekaan.
... mitenkään kuitenkaan väheksymättä tiettyjen banaanisaarille siirtyneiden kontribuutiota.
Se että nyt itketään tietotaidon kadonneen liittyy lähinnä siihen että keskustelulaudoilla vahvoilla persoonilla on aina läjä perässä hiihtäjiä ja persekärpäsiä, joiden suurin oma kontribuutio lautaan on ylistää omia idoleitaan kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa yhteyksissä.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Ihmettelyketju
Mikä syy mimmi:llä oli lähtöön? Ihmettelen, koska olikohan se helpdeskin puolella käydyssä keskustelussa joku sanoi soittaneensa mimmille ja hän oli todennut että uudet säännöt sopivat hänelle. Kuitenkin lähti.. Itsellänikin on ollut erimielisyyksiä ja kärkevää keskustelua ko. henkilöiden kanssa, mutta silti asiat ovat taaksejäänyttä. Enkä iloitse heidän lähdöstään.
Sota ei yhtä miestä kaipaa sanotaan, mutta silti heidän tietotaitonsa ja aktiivisuutensa on kuitenkin foorumille menetys, ja siitä todellakin kärsivät ennenkaikkea uudet foorumilaiset etsiessään tietoa erinäisistä asioista. Ellei vajaavaisia viestiketjuja siistitä jollaintapaa. Uskon kuitenkin meidän joukosta löytyvän tietotaitoa myös ongelmien ratkaisuun jatkossa. Itseltänikin löytyy WIS2006 9-3 & 9-5 sekä EPC, mutta ovat käyttökelvottomia koska eivät suostu toimimaan x64 käyttöjärjestelmässä. Täytynee varmaankin hommata vanhempi kone jossa ko. ohjelmat toimivat.
Jotkut henkilöt sattumalta ovat vain muutosvastaisia, eivätkä voi sopeutua uusiin sääntöihin. Ei silti, JOS monesti lainattua lausetta on käytetty jossakin muodossa on sekin varsin epäasiallista käytöstä yp:n suunnalta. Ja CDTA:n viestiin viitaten ei mielestäni kenenkään tarvitse nostaa itseään jalustalle, ettei voisi esimerkiksi pahoitella puheitaan, tai käytöstään.
Sota ei yhtä miestä kaipaa sanotaan, mutta silti heidän tietotaitonsa ja aktiivisuutensa on kuitenkin foorumille menetys, ja siitä todellakin kärsivät ennenkaikkea uudet foorumilaiset etsiessään tietoa erinäisistä asioista. Ellei vajaavaisia viestiketjuja siistitä jollaintapaa. Uskon kuitenkin meidän joukosta löytyvän tietotaitoa myös ongelmien ratkaisuun jatkossa. Itseltänikin löytyy WIS2006 9-3 & 9-5 sekä EPC, mutta ovat käyttökelvottomia koska eivät suostu toimimaan x64 käyttöjärjestelmässä. Täytynee varmaankin hommata vanhempi kone jossa ko. ohjelmat toimivat.
Kohtalaisen kovaa tekstiä, onko todisteita väitteelle? Uskoisin, että pohjimmiltaan kyseessä olevan "pelkkä" mielenosoitus. Asiaa lienee turha spekuloida, ellei halua provota/morkata ugsaabisteja, ja tähän ei ole syytä mielestäni sortua. Ja jos niin halutaan tehdä, saabclubin foorumi ei ole sitä varten.En liene kovinkaan kummonen sherlokki kun totean että koko tämä episodi oli pelkästään harkittua ja klubin foorumin vahingoittamiseksi tarkoitettua propagandaa.
Jotkut henkilöt sattumalta ovat vain muutosvastaisia, eivätkä voi sopeutua uusiin sääntöihin. Ei silti, JOS monesti lainattua lausetta on käytetty jossakin muodossa on sekin varsin epäasiallista käytöstä yp:n suunnalta. Ja CDTA:n viestiin viitaten ei mielestäni kenenkään tarvitse nostaa itseään jalustalle, ettei voisi esimerkiksi pahoitella puheitaan, tai käytöstään.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: Ihmettelyketju
Kovaahan se on teksti, mutta niinhän tuo näyttää olevan pelikin. Mietippä vähän!Pakari kirjoitti:Kohtalaisen kovaa tekstiä, onko todisteita väitteelle?
Täällä tuo porukkaa peeloilee ihan urakalla. Ja kun päästään toiselle boordille niin yht'äkkiä ne käytössäännöt löytyykin, eikä tällä saitilla esiintyneistä käytösongelmista ole tietoakaan...huomaatko eron?
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Ihmettelyketju
Kyllä se vaan niin on, että pojat on aina poikia
ei mahda mitään 


Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Re: Ihmettelyketju
Ihmetyttää paljonkin. Mihin ovat ihmisten käytöstavat kadonneet? Vai onko niin, että niitä ei kaikilla koskaan ole ollutkaan?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 07:11
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- Viesti:
Re: Ihmettelyketju
kenen mielestä hyvä syy? ei ole kerrottu mitään selkeää "raja-arvoa" hyvälle syylle, miten sitä valvotaan, kuka sitä valvoo ja kenen mandaatilla.siiseli kirjoitti:...Jos moderaattori poistaa jonkin viestin, sille varmasti löytyy hyvä syy. ...
kun eräs puolue aikoinaan päätti poistaa muutaman eitoivomansa henkilön, sillekin oli heidän mielestään hyvä syy.
nyt modet päättivät poistaa pari ei-toivottua henkilöä ja sitten ne hyvät syyt vaan tehtiin.
#4206 g. pula-aho
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 53
- Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 07:11
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- Viesti:
Re: Ihmettelyketju
ihmettelen, mitä muroihisi on oikein joutunut?CDTA kirjoitti: Niimpä!!
Miksi ei voinut käyttäytyä täällä samalla tavalla!
Ja koska siltä puolelta ei takuuvarmasti löydy sen vertaa miestä, että kertoisi mistä tässä oikeastaan on kyse, niin minäpä kerron![]()
Tämän härdellin junailijat ovat niitä joita ylläpito ei ole suostunut kumartelemaan eikä hyväksynyt modeiksi vaikka kuinka olisivat halunneet, ja siitä tämä kostotoimi![]()
Nyt nämä täällä useimpien mielestä häiriköt osaavatkin käyttäytyä ug-foorumilla vaikka kuinka hyvin![]()
En liene kovinkaan kummonen sherlokki kun totean että koko tämä episodi oli pelkästään harkittua ja klubin foorumin vahingoittamiseksi tarkoitettua propagandaa.
Kaikkein eniten minua tässä raivostuttaa se että tämä selkärangaton porukka nimesi yhden jota talloa ja jonka päältä olisi hyvä ponnistaa kohti uutta minäminä tulevaisuutta. Toivon vilpittömästi että ponnistus meni yli ja koette mahalaskun
voisit mennä omin silmin toteamaan mitä siellä maan alla oikein puuhastellaan.
#4206 g. pula-aho
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
9-5 2.0t depot hack 2007 exät: 9-5 2.0t depot hack 2003, 9-5 2.0t depot hack 2000, 90 198?, 900i 1987, 9000i 1986
http://www.ugsaabistit.net
-
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: Ihmettelyketju
Muistathan taas poistaa viestisi. On tuota schaissea kertynytkin sitten viime kerran.
Re: Ihmettelyketju
tuskin tarvitsee poistella näköjään itkupilli nappula hoitaa se tehokkaasti, ja foorumin
yli innokas sensuuri osasto hoitaa lopun sensuroinnin vieläkin tehokkaammin.
yli innokas sensuuri osasto hoitaa lopun sensuroinnin vieläkin tehokkaammin.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24617
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
ihmettelen miksi ei klubitovereilta löydy toimivaa moottoria 9-3:seen...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ihmettelyketju
Ei mennyt auto läpi katsastuksesta. Huomenna takaisin auto hallille. Sen ammattitaidon näytöksi korjannut opiskelija saa varmana sanomista ohjaajilta ja hyvä niin. Virheistä tarvitsee ottaa oppi joskus.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kirsi Jokela
0451255333
Re: Ihmettelyketju
Mistä jäi kiinni?
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: Ihmettelyketju
Käsijarru, toiselta puolen ei tulosta, toinen puoli laahaa.
Toinen etujousi poikki. Edessä jarrupalat liian ohuet.
Töiden vastaanottaja siellä hieman kirosi. Kyseinen jarruremppa/katsastustarkastus perjantaina valmistuvan tekosia nimittäin ja tehnyt nuo näytöiksi. Kuulemma asiasta puhutaan. Sälli laitetaan työ korjaamaan ennen koulun loppumista ja todistuksen saamista.
Tulipa hänen oppirahat sitten maksettua juuri viime metreillä.
Toinen etujousi poikki. Edessä jarrupalat liian ohuet.
Töiden vastaanottaja siellä hieman kirosi. Kyseinen jarruremppa/katsastustarkastus perjantaina valmistuvan tekosia nimittäin ja tehnyt nuo näytöiksi. Kuulemma asiasta puhutaan. Sälli laitetaan työ korjaamaan ennen koulun loppumista ja todistuksen saamista.
Tulipa hänen oppirahat sitten maksettua juuri viime metreillä.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kirsi Jokela
0451255333