Moi, Tonnarin kori saisi minun mielestä olla jäykempi, varsinkin CS-malli. Toki tiedän, että CD-malli on jäykempi mm liimatun takalasin ansiosta
Edessä onkin jo jousitolppien välissä Speedpartsilta hankittu tukitanko ja sen vaikutuksen tosiaan huomaa ajossa. Mutta mitenkäs muuten olette toteuttaneet jäykistyksiä, onko kellään kokemuksia tästä linkitetystä härvelistä jäykistää Tonnarin takapäätä. Mihin kohtaa se asennetaan, onks kuvia heittää
sopivasti aihetta sivuten.. millä vahvistaa tonnarin katolla olevaan antennin reikää ja sen ympärystä... kattopelti antaa myöten ku testailin antennia....
oisko joku hiilikuitu? tai muu ohutta ja jäykkää....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Hiilikuito olis mun mielestä hyvä jäykiste kattoon antennia varten.
Paljonkohan on tilaa pellin ja "pahvin" välissä, millistä muutamaan milliin?
Eikös kattopahvin toisella puolella ole joustavaa "eristettäkin"?
Sonett73 kirjoitti:Moi, Tonnarin kori saisi minun mielestä olla jäykempi, varsinkin CS-malli. Toki tiedän, että CD-malli on jäykempi mm liimatun takalasin ansiosta
Edessä onkin jo jousitolppien välissä Speedpartsilta hankittu tukitanko ja sen vaikutuksen tosiaan huomaa ajossa. Mutta mitenkäs muuten olette toteuttaneet jäykistyksiä, onko kellään kokemuksia tästä linkitetystä härvelistä jäykistää Tonnarin takapäätä. Mihin kohtaa se asennetaan, onks kuvia heittää
Sonett73 kirjoitti:Moi, Tonnarin kori saisi minun mielestä olla jäykempi, varsinkin CS-malli. Toki tiedän, että CD-malli on jäykempi mm liimatun takalasin ansiosta
Takakontin sisälle en hyväksy tukitankoja, enkä turvakaaria
Ari
Liimattu se lasi on CS-mallissakin, tosin luukkuun eikä koriin Itellä kans tuo speedpartsin tanko konehuoneessaa ja sen kyllä huomasi ajossa. Eikös paras tapa jäykistää koria ole hitsata korisaumat umpeen jos ei tuki tankoja halua.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Tota häkkyrää itsekkin ihmettelin, että jos se sittenkin menisi auton alle - ajattelin vain, että jos joku olisi sen verran kielimiehiä, että osiaisi asiaa kysästä tuolta toimittajalta
Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?