Tutulle kävi samalla tavalla, tosin autona oli VW Transporter. Hieman vauhtia ja töyssyn jälkeen molemmista etuvanteista puolat poikki. Oli kuulemma aika jännä tunne
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Yes all 3 in the car were ok. Thank goodness to Subaru making better cars these days. He had the car for two months..worked very hard for it and then yes that happened. He hydroplaned into a lightpole. Wasn't going fast either...looks worse becuase of how subaru is building their cars with the crush zone so that no one in side gets hurt. Thing is...only one of those rims hit a sidewalk...
Jope kirjoitti:Onneks noi tonnarin 3-spoket ja Aero-vanteet on vähän paksummilla puolilla ..
Ja nuo tykkipyörät Nimim. yli 70 km/h maalamattomaan ja muutenkin merkitsemättömään mutkassa olevaan korotettuun suojatiehen, siitä ilmalentoon ja alas vastaantulijan puolelle
Kyseisen vannemallin geometria ei juuri ole sieltä kestävimmästä päästä. Pyörän napa on niin ulkona, että puoliin tulee kerrassaan helevetinmoisia murtovoimia. Ei auta vaikka on BBS...
eo toi nyt niin ihme oo serkku psti niiten saabista 9000 tai 9-5 aero en muista vantaan paskaks. Osu vaan ilkees kulmas kivetykseen ja hupsista. Niin kuulemma käy autokouluis melko usein verratuna normaaliin ihmisiin, ku opettaa taski parkeerausta.
Mä oon kerran pistäny Saabin orkkis aluvanteen lujille. Se kesti tota paremmin BBS:ää paremmin. Vanne rypistyi mut ei revennyt, sensijaan tukivarret irtosi satkusta ja siksi autosta tuli 3-pyöräinen