OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Moro!
Millainen homma olis ostaa vaikka purkuautosta vakionopeudensäädin ja asentaa se vm-98 2.2 TiD Saabiin? Millaisia osia siinä on, ei siinä käsittääkseni kovin paljon voi olla mitään erikoista? Kaikki liitännät varmaan on johtonipuissa valmiina?
Timo T.
Millainen homma olis ostaa vaikka purkuautosta vakionopeudensäädin ja asentaa se vm-98 2.2 TiD Saabiin? Millaisia osia siinä on, ei siinä käsittääkseni kovin paljon voi olla mitään erikoista? Kaikki liitännät varmaan on johtonipuissa valmiina?
Timo T.
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
.
Viimeksi muokannut jusa_71, To Helmi 24, 2011 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
T5 ja T7 niin, mutta mites diesel?pomppo kirjoitti:http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 4&p=737954
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
T5 käyttää erillistä servoboksia jolla avaa kaasuläppää tarpeen mukaan.
T7 ja diisseli käyttää moottorinohjausjärjestelmää kaasun annosteluun.
Viikset on kaikissa samat jos on vakkarinappi. Myös 9-5:n viiksi on sama.
T7 ja diisseli käyttää moottorinohjausjärjestelmää kaasun annosteluun.
Viikset on kaikissa samat jos on vakkarinappi. Myös 9-5:n viiksi on sama.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Häh, käsitänkö nyt oikein että pelkällä viiksenvaihdolla saan vakkarin?
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Oma mutuilu on se että lisäksi tarvitset tech ohjelmoinnin
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Käsittääkseni T7:ssa ei tarvita techiä. Olen tosin ollut väärässä ennenkin.
Dieselistä en osaa sanoa sitten sitäkään vähää, kun omassa cruise oli jo valmiina.
Dieselistä en osaa sanoa sitten sitäkään vähää, kun omassa cruise oli jo valmiina.
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Ainakaan bensakoneisessa T7:ssa ei tarvitse muuta kuin viiksen ja jarrupolkimen kytkimen. Ei koodailuja tms.
Nimimerkillä kyseiset osat ostin, asensin ja toimii.
Nimimerkillä kyseiset osat ostin, asensin ja toimii.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Entä kytkinpoljin(kytkin)? Vai oliko sinulla automaatti?AZP kirjoitti:Ainakaan bensakoneisessa T7:ssa ei tarvitse muuta kuin viiksen ja jarrupolkimen kytkimen. Ei koodailuja tms.
Nimimerkillä kyseiset osat ostin, asensin ja toimii.
Edit: näköjään joo, eli sekin sitten mahdolliselle ostoslistalle.
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
No niin, eli kiitos vastauksista.
Ostin vahinkovakuutuskeskuksesta käytetyn viiksen ja asensin sen, aikaa meni noin 5-10min ja toimii. Ei vaatinut mitään poljinkytkimiä eikä ohjelmointeja, jopa kojelaudassa oleva cruise merkkivalo oli valmiina.
Eli näin 2.2Tid mallissa vuosimallia -98. Sain vinkin Saabin merkkihuollosta missä sanottiin, että tässä Diesel mallissa on kaikki valmiina ja näin oli.
Timo T.
Ostin vahinkovakuutuskeskuksesta käytetyn viiksen ja asensin sen, aikaa meni noin 5-10min ja toimii. Ei vaatinut mitään poljinkytkimiä eikä ohjelmointeja, jopa kojelaudassa oleva cruise merkkivalo oli valmiina.
Eli näin 2.2Tid mallissa vuosimallia -98. Sain vinkin Saabin merkkihuollosta missä sanottiin, että tässä Diesel mallissa on kaikki valmiina ja näin oli.
Timo T.
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Oho, kiitos tiedosta!
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Ole hyvä vain
Re: OG 9-3 2.2TiD Vakionopeudensäädin jälkiasennuksena
Voin tähän sitten raportoida että omasta -99:stä puuttui myös kytkinpolkimen katkaisin. Viiksi + katkaisin siis ja nyt löytyy jo cruise.