Olin tänään istuskelemassa tallilla ja toimin "työnjohtajana". Eipä siinä sit ehitty tekemään oikeestaan yhtään mitään ku TuPe totes mun ostaneen TAAS vahingossa väärän pitusen moniurahihnan No jos sitä kävis motonetistä hakemassa oikeen hihnan huomenna. Oli tosiaan sitte vahingossa tarttunu V6:n hihna mukaan. Nyt olis ainaki hyvä syy ostaa veekutonen ku on hihnaki jo valmiina
Tatechia mä oon sinne kaavaillu. Tänään ostin jo sytkäkamat. Pitää tässä lähiaikoina tehdä tilaus kyllä tatech kaupasta. Tässä nyt vaan on vielä kaikenlaista muuta pientä ennenku pääsee moottorinohjausta asentamaan. Ja itellä ku on toi lonkka just vasta operoitu niin se hidastaa projektin etenemistä. Ei pysty oikeen mitään tekemään niin kaikki riippuu kavereista miten niillä on aikaa/motivaatiota jeesata projektissa.
En oo vielä päässy kokeileen. Voisin tänään käydä tallilla ja kokeilla pääsenkö jotenki kiipeemään tolle telineelle missä auto makaa. Pikkuhiljaa varmaan vois taas koittaa alotella ruuvaamista ku tää lonkka tästä kuntoutuu.
Kävin sovittamassa imusarjaa paikoilleen ja sehän sopi hienosti paikoilleen. Kaasuläpän laippa tosin on muutaman sentin korkeemmalla ku konepelti nii saa tehä siihen jonku pienen skuupin. Bensakiskoa kiinnittäessä onnistuin jotain töhöilemään ja pudotin kiinnitysruuvin jakopääkoppaan... Onneks sain sen magneettityökalulla ongittua pois ja vielä ekalla yrittämällä!
Joo eise oikee alapuolelle mahu...
Ja tuonki ois saanu mahutettua suoriltaanki pellin alle JOS ois ollu konehuone jossa passuuttaa imari paikalleen. Nyt ei ollu muutako motti pukissa niin tuota kohtaa ei saanut oikeen varmistettua. Muutos onnistuu edelleenkin kuha leikkaa läppäkotelon laipan vithuun ja pistää vaikka pikku mutkan siihe ja sen avulla läppä alemmas kuten tässä tehty http://pappasaab.kuvat.fi/kuvat/motti/2 ... 7.jpg/full