Toi "usit" on hydrauliikkaslangia (vrt "panduit, katepillari" yms), se on sellainen prikka missä on ulkokehä metallia, ja siihen on vulkanoitu kuminen tiivisteosa reiän reunojen ympärille. Tiivisteosassa on "harjanteet", eli pysyy tiiviinä vähän löysälläkin ollessaan. Ei siis tartte/saa kiristää apinan raivolla, koska tiivistyminen ei perustu "löijäntymiseen" kuten kuparilla. Ja jos tiivistepinnat sipaisee öljyllä ennen asennusta, ei myöskään liimaannu kiinni.900S kirjoitti:Minkälainen on oikea prikka, jos kupariprikka kannattaa unohtaa?Jussi kirjoitti: Uusi tulppa ja usit-tiiviste poistavat ongelman lopullisesti... kupariprikat ja motonetin nailonprikat kannattaa unohtaa.
Jossain varmaan on neuvottu momenttiarvo öljyropullekin, ohjearvo varmasti riittää ainakin usitia käytettäessä.